Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 stycznia 2023, 11:38

Skull and Bones opóźnione, ale z pokazem gameplayu; znamy godzinę

Już dzisiaj zobaczymy nowy gameplay z opóźnionego niedawno Skull & Bones. Nowy materiał ma przybliżyć świat gry.

Źródło fot. Ubisoft
i

Przedwczoraj z raportu finansowego Ubisoftu dowiedzieliśmy się, że gra Skull and Bones po raz kolejny zaliczyła opóźnienie.

Tym razem twórcy jako planowany termin premiery wskazali początek roku fiskalnego 2023-24 (od 1 kwietnia 2023 r. do 31 marca 2024 r.).

Pomimo tych wszystkich opóźnień, tłumaczonych chęcią „doszlifowania” produkcji i wprowadzenia odpowiedniego balansu rozgrywki, twórcy Skull and Bones za pośrednictwem Twittera poinformowali o nadchodzącym pokazie gry.

Najnowsza prezentacja Skull and Bones, która odbędzie się w ramach cyklicznej serii The Deck, zostanie wyemitowana dzisiaj (13 stycznia) o godzinie 18:00 czasu polskiego na oficjalnym kanale Ubisoftu na platformie Twitch.

Jak czytamy w twitterowym wpisie, z najnowszego gameplayu Skull and Bones dowiemy się nieco więcej na temat fabuły oraz świata gry.

Twórcy, chcąc umilić dłużące się oczekiwanie na premierę, zapowiedzieli również, że oprócz pokazu w najbliższym czasie na kanały społecznościowe produkcji trafi więcej nowych, ekskluzywnych materiałów skupionych wokół lore gry.

Co więcej, wkrótce mamy poznać także nową datę premiery, a także informacje na temat prawdopodobnie ostatnich już testów.

Warto zaznaczyć, że dla Ubisoftu udana premiera Skull and Bones to niemalże jeden z koniecznych warunków, aby wyjść z kryzysu, w którym francuska firma zdaje się znajdować.

Przypomnijmy, że Skull and Bones jest w produkcji już od 2013 roku. Gra o piratach, która wyewoluowała z udanego Assassin’s Creed IV: Black Flag, zmaga się jednak z wieloma problemami produkcyjnymi.

Wystarczy wspomnieć, że od chwili jej zapowiedzi miała przekładaną premierę aż sześciokrotnie, a także kilkukrotnie zmieniano jej koncepcję.

Marcin Przała

Marcin Przała

Absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie. Grami interesuje się od najmłodszych lat, a szczególne miejsce w jego sercu zajmują Call of Duty 4: Modern Warfare i Dragon Age: Początek. Zamiłowanie do elektronicznej rozrywki sprawiło, że tematem jego pracy licencjackiej stało się zjawisko immersji. Dzisiaj przede wszystkim miłośnik soulslike'ów oraz klasycznych RPG-ów. Poza grami lubi literaturę z gatunku dark fantasy, a ponadto od wielu lat z zapartym tchem śledzi rozgrywki angielskiej Premier League, gdzie gra jego ukochany klub – Chelsea.

więcej