autor: Kamil Zwijacz
ShootMania: Storm i TrackMania 2 - udostępniono Universal Demo
Studio Nadeo udostępniło Universal Demo, czyli rozbudowaną wersję demonstracyjną gier ShootMania: Storm i TrackMania 2 (wszystkie trzy moduły - Canyon, Stadium i Valley). Dzieki temu przez 48 godzin można się bawić większością elementów dostępnych w pełnych edycjach obu tytułów.
Studio Nadeo udostępniło rozbudowane wersje demonstracyjne gier ShootMania: Storm oraz TrackMania 2 (Canyon, Stadium i Valley). W pierwszym przypadku gracze otrzymują dostęp do trzech rankingowych trybów multiplayer (Battle, Elite i Siege), pozostałych opcji udostępnianych zarówno przez dewelopera, jak i społeczność gry, wszystkich edytorów i Custom Titles (niestandardowe tryby solo i multiplayer). Wszystkie te funkcje otrzymujemy na 48 godzin, a po tym czasie bawimy się bez żadnych limitów, lub tylko godzinę dziennie - w zależności od trybu i ilości jednocześnie grających osób. Oczywiście cały czas można kupić tytuł chociażby w sklepie Steam (19,99 euro, czyli około 83 zł) i nie martwić się o żadne limity.
W przypadku gry TrackMania 2 dostajemy 45 białych tras do samotnej jazdy, dostęp do multiplayera, multiśrodowiska (Canyon, Valley i Stadium w tym samym czasie), wszystkie edytory i zawartość tworzoną przez użytkowników. Demo udostępniane jest na tych samych zasadach, co w przypadku ShootManii: Storm, a poszczególne odsłony drugiej TrackManii można nabyć w sklepie Steam, by pozbyć się wszystkich ograniczeń.
ShootMania: Storm to sieciowa strzelanka FPP, która ukazała się w kwietniu 2013 roku. Jest to czysto zręcznościowy tytuł, w którym zmagają się dwie drużyny graczy w różnych trybach. Podobnie jak w przypadku gier wyścigowych studia Nadeo, tak i tutaj udostępniono edytory pozwalające na tworzenie własnej zawartości.
TrackMania 2 to kontynuacja popularnej gry wyścigowej z 2003 roku. Tytuł podzielony jest na trzy samodzielne moduły – Canyon (ukazał się jako pierwszy we wrześniu 2011 roku), Stadium (czerwiec 2013 roku) oraz Valley (lipiec 2013 roku). Poszczególne części skupiają się na różnych środowiskach, stawiając także na zawartość tworzoną przez użytkowników.