Sherlock Holmes The Awakened - kod do sejfu; jak go otworzyć?
Jeżeli macie problem z otworzeniem sejfu w grze Sherlock Holmes The Awakened, to w tym poradniku powiemy Wam jak to zrobić. Poznajcie kod do sejfu.
Sherlock Holmes The Awakened jest remakiem gry z 2006 o tym samym tytule. W skórze słynnego detektywa gracz ma szansę na rozwiązanie niecodziennej zagadki. Zanurzcie się w przygodę niczym z koszmaru i poznajcie sekrety istot starszych, niż sam świat. Jednakże, żeby to zrobić, to wcześniej będziecie musieli otworzyć pewien sejf. W tym poradniku podamy Wam potrzebny do tego kod.
Sejf w Sherlock Holmes The Awakened
W rozdziale 5 traficie do posiadłości Arnesona. Czeka Was tutaj do zbadania sprawa morderstwa i porwania. W pewnym momencie fabuła zaprowadzi Was do pokoju na piętrze, na którego drzwiach wisi tabliczka z kluczami. Musicie w tym miejscu użyć trybu Skupienia i przyjrzeć się obrazowi wiszącemu na ścianie. To wydarzenie spowoduje, że dowiecie się jak otworzyć ukryte drzwi w innym pokoju, będziecie mogli jednak również odkryć sejf.
Co ciekawe, można odpowiedzieć na wszystkie pytania postawione w trakcie rozdziału bez otwierania go. Nic nie stoi na przeszkodzie również, aby wywnioskować, co należy dalej robić. Jednakże bez dostania się do pokoju mordercy (co jest możliwe dopiero po otwarciu sejfu) gra nie pozwoli Wam kontynuować zabawy.
Szczegóły powyższych wydarzeń oraz to jak krok po kroku przejść grę, znajdziecie w naszym poradniku. Możecie go przeczytać tutaj.
Kod do sejfu
W Sherlock Holmes The Awakened jest tylko jeden sejf. Skoro tu jesteście, to pewnie już go odkryliście i szukacie informacji na temat tego, jak go otworzyć. Nic prostszego, o ile zna się kod – musicie wpisać 1862. To otworzy skrytkę.
Gdy przyjrzycie się już jej zawartości, to udajcie się do ostatniego zamkniętego pokoju na parterze. To ten z symbolem dzwonka na drzwiach. Właśnie tutaj mieszkał morderca i kultysta, którego szukacie. Miłej dalszej zabawy. Nie popadnijcie w obłęd.
Przeczytajcie również: