Sega widzi przyszłość w Humankind - gra może zapoczątkować serię
Strategia Humankind odniosła sukces i miała znaczący wpływ na wyniki finansowe Segi. Wydawca powoli zaczyna więc myśleć o kontynuacji.
Humankind – strategia 4X od studia Amplitude – odniosła niespodziewany sukces, stając się jedną z największych premier sierpnia na platformie Steam. Nie uszło to uwadze wydawcy gry, czyli firmy Sega. Japoński gigant udostępnił raport z sesji pytań od analityków oraz inwestorów dotyczących wyników za II kwartał roku fiskalnego kończącego się w marcu 2022 roku. Zgodnie z jedną z przytoczonych odpowiedzi, konkurent Civilization VI może w przyszłości otrzymać własną serię.
Oto co na ten temat powiedział Haruki Satomi – prezes Segi:
To był dobry początek, więc w przyszłości możemy spodziewać się serii. Widzimy w tym tytule potencjał, stał się on marką, którą chcemy rozwijać przez długi czas. Choć nie możemy ujawnić dokładnych danych, ponieważ uwzględniają one także przychody z umowy biznesowej, niewątpliwie gra przyczyniła się do wyników za II kwartał.
Warto wspomnieć, że znakomita sprzedaż i ogromna popularność Humankind utrzymywały się na wysokim poziomie głównie w okolicach premiery. Z czasem zainteresowanie tytułem zaczęło słabnąć. Deweloperzy ze studia Amplitude robią jednak wszystko, by zatrzymać graczy przy produkcji. W tym celu w listopadzie uruchomili pierwsze wydarzenie w grze, czyli Día de los Muertos, a także wprowadzili długo wyczekiwane narzędzia do modowania (na razie w wersji beta).
Strategia Humankind zadebiutowała na pecetach 17 sierpnia tego roku, od premiery dostępna jest także dla subskrybentów usługi Xbox Game Pass.
- Humankind – recenzja gry
- Humankind – poradnik do gry
- Humankind – oficjalna strona gry
- Sega – oficjalna strona