RTX 5070 dostał sterowniki GeForce Game Ready. Multigenerowanie klatek trafia do kolejnej gry
Nvidia pochwaliła się sterownikami GeForce Game Ready dla RTX-ów 5070. Wraz z nimi multigenerowanie klatek otrzyma kolejna gra – strzelanka FragPunk.

Wczoraj premierę miał RTX 5070 (ale bez Founder’s Edition). Dlatego Nvidia przygotowała wersję sterowników GeForce Game Ready dedykowaną nowej karcie graficznej. Przy okazji wprowadzono nowe funkcje do znanych gier, a multigenerowanie klatek otrzymały wchodzący na rynek FragPunk oraz gra Ubisoftu: Star Wars: Outlaws (vide Nvidia).
Kolejne gry z obsługą technologii DLSS
W dedykowanym zmianom artykule Nvidia przybliżyła, na co możemy liczyć, jeśli mamy RTX-a 5070 i pobierzemy najnowsze sterowniki GeForce Game Ready. W strzelance sieciowej FragPunk wzrost klatkażu jest widoczny – w rozdzielczości 4K, z włączonym DLSS-em, ray tracingiem i maksymalnymi ustawieniami graficznymi, multigenerowanie klatek pozwala zwiększyć liczbę klatek z 48 do 239.
Nvidia pochwaliła się także wydajnością Star Wars: Outlaws, która ma być znacznie lepsza dzięki zaimplementowaniu obsługi technologii generowania klatek, DLSS Super Resolution, DLSS Ray Reconstruction oraz DLAA. Nvidia przygotowała materiał wideo, który przybliża, ile klatek zyskujemy oraz jak wizualnie prezentuje się gra Ubisoftu.
Poza tymi dwoma tytułami obsługi DLSS Super Resolution doczekały się Grand Theft Auto V Enhanced i Deadlock. Hit Rockstara wykorzysta teraz również ray tracing, a Nvidia Reflex zapewni mniejsze opóźnienie w trakcie rozgrywki. Ta druga opcja jest teraz dostępna także w Deadlock (a także DLAA), co w grze sieciowej jest nie do przecenienia.
Dodatkowo technologie Nvidii obsługują dwie gry z wczesnego dostępu, czyli Dragonkin: The Banished i Vector Strike. Natomiast 11 marca gracze PC będą mogli przetestować Rise of the Ronin z generowaniem klatek i DLSS Super Resolution.