Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 17 marca 2014, 08:30

autor: Adrian Werner

Rollercoaster Tycoon 4 Mobile - popularna seria zmierza na iOS

FIrma Atari ujawniła oficjalnie Rollercoaster Tycoon 4 Mobile, czyli kolejną odsłoną popularnej serii strategii ekonomicznych. Gra zmierza wyłącznie na urządzenia mobilne z systemem iOS i oparta zostanie na modelu darmowym z mikropłatnościami.

Krążące od kilku dni spekulacje zostały oficjalnie potwierdzone. Firma Atari zapowiedziała właśnie grę Rollercoaster Tycoon 4 Mobile, czyli czwartą odsłonę popularnej serii strategii ekonomicznej i pierwszą, która powstaje wyłącznie z myślą o urządzeniach mobilnych.

      - Rollercoaster Tycoon 4 Mobile - oficjalna strona gry

Na razie informacje na temat projektu są dosyć skromne. Wiemy, że ukaże się na razie tylko na urządzenia z iOS, choć nie wykluczone, że w późniejszym terminie powstanie także wersja na Androida. Produkcja oparta zostanie na modelu darmowym z mikropłatnościami i zadebiutuje jeszcze w tym roku.

Tak jak poprzednie odsłony, gra ma być strategią ekonomiczną, w której wcielimy się w nowo mianowanego prezesa niewielkiego wesołego miasteczka. Naszym zadaniem będzie przeobrażenie tej skromnej firmy w prawdziwe lunaparkowe imperium, obsługujące tysiące gości każdego dnia. Kluczową rolę w realizacji tych planów odegrają oczywiście kolejki górskie. Wraz z rozwojem biznesu gracze będą mogli budować coraz bardziej szalone konstrukcje, choć jednocześnie konieczne ma być także dbanie o bezpieczeństwo ich pasażerów. Autorzy planują rozbudowane opcje sieciowe, które pozwolą zarówno na rywalizowanie z innymi użytkownikami, jak i dzielenie się z nimi projektami architektonicznymi najbardziej udanych kolejek górskich.

Na tym nie skończy się jednak nasza rola. Zamiast tego będziemy musieli zadbać również o inne elementy lunaparku. Konieczne ma być konstruowanie ścieżek, budek z jedzeniem i piciem, sklepików z pamiątkami, jak również innych atrakcji. Wraz z rozwojem wesołego miasteczka wzrastać będzie liczba gości i wydawanych przez nich pieniędzy. Jak na strategię ekonomiczną przystało kluczem do sukcesu ma być odpowiednie zbalansowanie przychodów i wydatków, tak abyśmy nigdy nie zobaczyli na koncie zera.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej