autor: Kamil Zwijacz
Renegade-X – start bety duchowego spadkobiercy Command & Conquer: Renegade
Renegade-X, strzelanka FPP/TPP, będąca duchowym spadkobiercą gry Command & Conquer: Renegade, zadebiutowała na rynku w ramach otwartych beta testów - poinformowali twórcy produkcji, studio Totem Arts. Oczywiście to nie koniec prac nad projektem tworzonym przez fanów od 2007 roku. Deweloperzy szykują już kolejne poprawki i usprawnienia.
Studio Totem Arts dotrzymało danego w zeszłym miesiącu słowa i udostępniło multiplayerową betę gry Renegade-X – duchowego spadkobiercy Command & Conquer: Renegade z 2002 roku, opartego na technologii Unreal Engine 3. Tytuł możecie pobrać z naszego darmowego serwera FTP lub z oficjalnej strony. Po instalacji na dysku komputera otrzymacie dostęp do ponad 30 broni, 15 pojazdów, ataków powietrznych, nuklearnych, itd. Wszystko to wykorzystacie w drużynowych walkach oferowanych przez tę strzelankę FPP/TPP z elementami gier RPG. Jednocześnie ujawniono plany na przyszłość. Fani mogą oczekiwać dalszych aktualizacji Renegade-X, w których znajdą kolejne poziomy, więcej przedmiotów, nowe tryby rozgrywki, wsparcie dla modów, następne budynki technologiczne, poprawki i nie tylko.
Deweloper opublikował także wymagania sprzętowe bety, które nie należą do zbyt wygórowanych i większość zainteresowanych osób powinna bez problemu odpalić tytuł na swoich komputerach.
Wymagania minimalne:
- Procesor: o taktowaniu przynajmniej 2 Ghz,
- Karta grafiki: kompatybilna z Shader Model 3,
- Pamięć: 2 GB RAM,
- System operacyjny: Windows XP SP2 lub Windows Vista,
- Dysk twardy: 4 GB wolnego miejsca.
Wymagania zalecane:
- Procesor: wielordzeniowy o taktowaniu przynajmniej 2 Ghz,
- Karta grafiki: seria Nvidia GeForce 200 lub lepsza,
- Pamięć: 4 GB RAM,
- System operacyjny: Windows Vista 64 SP2,
- Dysk twardy: „dużo” wolnego miejsca.
Renegade-X zostało zapowiedziane jeszcze w 2007 roku, jednak na pierwsze efekty czekaliśmy aż do 2012 roku, kiedy to wydano Renegade X: Black Dawn, czyli kampanię dla jednego gracza. Sednem produkcji są jednak rozgrywki multiplayer, a tych zakosztować możemy dopiero od dziś. Należy jednak pamiętać, że studio Totem Arts zostało założone nie przez deweloperów z wieloletnim doświadczeniem, lecz przez fanów serii Command & Conquer.