Remnant 2 zaoferuje po trzy tryby graficzne na PlayStation 5 i Xbox Series X
Na kilka dni przed premierą gry Remnant II, firma Gearbox Publishing oraz zespół Gunfire Games podzieliły się konkretami dotyczącymi trybów graficznych zaimplementowanych w jej konsolowych wersjach.
Studio Gunfire Games oraz firma Gearbox Publishing udostępniły (za Idle_Sloth) szczegóły dotyczące trybów graficznych w grze Remnant II. Podczas gdy na PlayStation 5 oraz Xboksie Series X gracze otrzymają do dyspozycji trzy warianty, na Xboksie Series S omawiany tytuł dostanie tylko jeden domyślny tryb.
Remnant II – tryby graficzne na konsolach PS5 i Xbox Series X
- Tryb Quality (Jakość) – priorytetem jest tutaj rozdzielczość i jakość grafiki. Synchronizacja pionowa (VSync) jest włączona, co ma na celu zapobieganie efektowi rozdarcia obrazu.
- Tryb Balanced (Zrównoważony) – ten tryb stawia na równowagę między jakością wizualną a płynnością gry. Został zaprojektowany tak, aby utrzymać stałe 60 klatek na sekundę. Tak jak w trybie „Quality”, VSync jest włączony.
- Tryb Performance (Wydajność) – ten tryb jest skoncentrowany na zapewnieniu jak najpłynniejszej rozgrywki, z nieograniczoną liczbą klatek na sekundę. W tym trybie VSync jest wyłączony, co pozwala na uzyskanie wyższej liczby klatek na sekundę, kosztem możliwości wystąpienia rozdarcia obrazu.
Remnant II – tryb graficzny na konsoli Xbox Series S
- Tryb Standard – ten tryb oferuje rozdzielczość 1080p i stałe 30 klatek na sekundę. Podobnie jak w większości wyżej wymienionych trybów, VSync jest włączony, co zapewnia stabilność obrazu.
Remnant II zmierza nie tylko na PlayStation 5 oraz Xboksy Series X/S, lecz również na komputery osobiste. Gra trafi na sklepowe półki 25 lipca w angielskiej wersji językowej.