Remaster Kingdoms of Amalur otrzyma dodatek Fatesworn
Remaster Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning otrzyma dodatek Fatesworn z nową kampanią fabularną. Premiera jeszcze w tym miesiącu.
- nowa kraina,
- kampania na sześć godzin plus wiele opcjonalnych misji pobocznych,
- nowe przedmioty i nieznani wcześniej wrogowie,
- proceduralnie generowane Lochy Chaosu,
- podniesienie maksymalnego poziomu doświadczenia do 50.,
- nowa mechanika Chaosu z własnym drzewkiem rozwoju.
Wydany w zeszłym roku remaster Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning najwidoczniej okazał się sukcesem finansowym, gdyż właśnie zapowiedziano nowy dodatek do tej produkcji zatytułowany Fatesworn. Jest to rzadki przypadek rozszerzenia opracowanego wyłącznie z myślą o odświeżonej wersji gry.
Na Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning – Fatesworn nie będziemy musieli czekać długo, gdyż premiera odbędzie się 14 grudnia tego roku. DLC trafi na PC, Nintendo Switch, Xboksa One i PlayStation 4. Dzięki wstecznej kompatybilności zagrają w nie również posiadacze Xboksa Series S/X i PlayStation 5. Osoby, które posiadają Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning Fate Edition otrzymają dodatek za darmo.
Fatesworn zaoferuje nową kampanię fabularną, obracającą się wokół przebudzenia Boga Chaosu Telogrusa. Zaczyna on szybko gromadzić wyznawców i jeśli go nie powstrzymamy, pogrąży cały świat w zamęcie.
W dodatku udamy się do nowej krainy – mroźnego Mitros. Główny wątek fabularny ma zapewnić około sześciu godzin zabawy. Do tego dojdzie masa opcjonalnych misji pobocznych. Rozgrywkę wzbogaci świeża mechanika Chaosu z unikalnym drzewkiem rozwoju. Nie zabraknie także nowych wrogów, broni, pancerzy oraz innych akcesoriów, jak również kart zwrotów losu.
Fatesworn podniesie maksymalny poziom rozwoju do 50. Dodatkową atrakcją będzie dwadzieścia pięć lochów Chaos Realm, rozsianych zarówno po nowej krainie, jak i po świecie z podstawki. Ich rozkład i wyzwania generowane będą proceduralnie, więc przy każdym podejściu czekać nas będą nowe przygody.
W świecie gry pojawi się również tajemniczy handlarz, sprzedający pudełka, z których można losować wyposażenie. Nie zabraknie też dodatkowych utworów muzycznych Granta Kirkhope’a, czyli kompozytora ścieżki dźwiękowej podstawowej wersji Kingdoms of Amalur: Reckoning.