autor: Artur Falkowski
Relacje z nowojorskiego pokazu gry Bioshock
Podczas tych wakacji miłośników klimatycznych, mrocznych strzelanin FPP czeka nie lada gratka, światło dzienne ujrzy bowiem Bioshock, zapowiedziana jeszcze w 2004 roku, łącząca w sobie elementy strzelanin oraz survival horrorów produkcja Irrational Games, twórców między innymi System Shocka. Choć nie będzie rozwinięciem wspomnianego tytułu, to z pewnością zapewni godziny świetnej zabawy.
Podczas tych wakacji miłośników klimatycznych, mrocznych strzelanin FPP czeka nie lada gratka, światło dzienne ujrzy bowiem Bioshock, zapowiedziana jeszcze w 2004 roku produkcja Irrational Games, twórców między innymi System Shocka. Choć nie będzie rozwinięciem wspomnianego tytułu, to z pewnością zapewni wiele godzin świetnej zabawy.
Trudno więc się dziwić, że na zorganizowanej przez twórców prezentacji Bioshocka, która odbyła się w Nowym Jorku, nie mogło zabraknąć wysłannika GOL-a. Zadania tego podjął się U.V. Impaler, który poleciał za Ocean, by zagrać w przygotowany dla przedstawicieli mediów fragment gry i po powrocie podzielić się wrażeniami z czytelnikami naszego serwisu.
Dla Waszej wygody opowieść U.V. Impalera podzieliliśmy na dwie części. Pierwszą stanowi relacja z podróży do Stanów Zjednoczonych i spotkania z twórcami, druga natomiast w całości poświęcona została wrażeniom z obcowania z Bioshockiem.
Zachęcamy również do zapoznania się z innymi zamieszczonymi na łamach naszego serwisu materiałami dotyczącymi tej niewątpliwie jednej z najciekawiej zapowiadających się gier najbliższych miesięcy. Osoby niezorientowane w temacie mogą posłużyć się naszą encyklopedią, a na chętnych przyjrzenia się robiącej spore wrażenie warstwie wizualnej produkcji czeka bogata galeria oraz kilka filmików (do bezpośredniego obejrzenia bądź pobrania), które dają jako takie pojęcie o tym, czego można spodziewać się po najnowszym dziele Irrational Games przygotowywanym z myślą o komputerach PC oraz konsoli X360.