autor: Maciej Śliwiński
Rekordowa sprzedaż Modern Warfare 2 i dwa DLC w planach; trzeci DLC do World at War już jest
Podczas wczorajszej konferencji spółki Activision Blizzard, Mike Griffith ujawnił nieco nowych szczegółów dotyczących zbliżającego się wielkimi krokami Call of Duty: Modern Warfare 2. Mimo, że do premiery zostało jeszcze blisko 2 miesiące, tytuł ten już przynosi spore zyski swojemu wydawcy.
Podczas wczorajszej konferencji spółki Activision Blizzard, Mike Griffith ujawnił nieco nowych szczegółów dotyczących zbliżającego się wielkimi krokami Call of Duty: Modern Warfare 2. Mimo że do premiery zostało jeszcze blisko 2 miesiące, tytuł ten już przynosi spore zyski swojemu wydawcy.
Wszystko za sprawą przedpremierowych zamówień. Gra od jakiegoś czasu jest dostępna w pre-orderze w kilku największych sieciowych sklepach z grami, jak również w Sklepie Gry-OnLine, i cieszy się w nich ogromnym zainteresowaniem. Prezes Activision podczas konferencji stwierdził nawet, że jest to najlepiej sprzedający się przed premierą tytuł w historii tej firmy. Wygląda na to, że marketingowy zabieg polegający na dodaniu do edycji kolekcjonerskiej noktowizyjnych gogli okazał się strzałem w dziesiątkę speców od promocji w Activision Blizzard.
Wszyscy ci, którzy oczekują nowej części tej kultowej gry, mogą nastawić się już na dodatkowe niespodzianki od Activision. Firma wyda dwie specjalne paczki map w postaci DLC i, jak stwierdził Griffith, władze wydawcy gier są niemal pewne, że będą się one cieszyć sporym zainteresowaniem, podobnie jak dotychczasowe dodatki do gier z tej serii. Dodatkowe DLC z mapami do poprzednich wersji sprzedały się w ilości przekraczającej 8 milionów kopii w sieciowych usługach Xboksa i PlayStation 3.
Przy okazji dodatkowych map, warto wspomnieć, że dziś premierę ma trzeci zestaw plansz do Call of Duty: World at War. DLC zawiera cztery nowe mapy przeznaczone do zabawy wieloosobowej. Jedna z nich, Der Riese, Zombie Factory, przeznaczona jest do zabawy w trybie Nazi Zombie, pozostałe wspierać będą inne tryby gry sieciowej. Dodatkowo w DLC dostaniemy nową śmiercionośną zabawkę – bombę w postaci małpki, zaprezentowaną na najnowszym trailerze zapowiadającym dodatek. Film prezentuje również kilka innych innowacji wprowadzonych w trzecim DLC do World at War.
Cena dodatku to 800 punktów Microsoftu lub około 30 zł w przypadku graczy korzystających z PlayStation Network. Gracze posiadający komputery osobiste, na trzecie rozszerzenie do Call of Duty: World at War muszą jeszcze poczekać.