Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 czerwca 2009, 20:15

autor: Filip Grabski

Red Faction: Guerrilla otrzyma trzy dodatki DLC

Wygląda na to, że gdy duży koncern wyda głośny tytuł i po jego premierze nie zaproponuje graczom kupna dodatków DLC, to będzie wytykany palcami przez innych producentów. Chłopaki z THQ nie chcieli stać się pośmiewiskiem i zapowiedzieli aż trzy tego typu rozszerzenia do najnowszej części Red Faction.

Wygląda na to, że gdy duży koncern wyda głośny tytuł i po jego premierze nie zaproponuje graczom kupna dodatków DLC, to będzie wytykany palcami przez innych producentów. Chłopaki z THQ nie chcieli stać się pośmiewiskiem i zapowiedzieli aż trzy tego typu rozszerzenia do najnowszej części Red Faction.

Marsjańskie perypetie niejakiego Aleca Masona, które możecie podziwiać w konsolowych odsłonach gry (pecetowcy czekają do sierpnia), polegają głównie na równaniu z ziemią budynków i przeszkód terenowych. Jeśli oglądaliście film z serii Gramy!, to dobrze wiecie, jaka to frajda. Tymczasem okazuje się, że soczystej destrukcji nigdy za dużo – wydawca zapowiedział, że pierwszy z trzech planowanych dodatków pojawi się już 13 sierpnia. Demons of the Badlands doda zupełnie nowy zestaw misji dla pojedynczego gracza umieszczonych w nieznanym z podstawowej wersji gry typie krajobrazu. Jego cena została ustalona na poziomie 800 punktów MS (co przekłada się na jakieś 10 dolarów, czyli nieco ponad 30 złotych), a zagrać weń będą mogli tylko posiadacze PS3 i X360. Szkoda.

Co do zawartości pozostałych dodatków – żadne informacje nie zostały ujawnione. Można tylko spekulować, czy po sukcesie broni-strusia twórcy zdecydują się dodać inne zagrożone gatunki zwierząt w charakterze narzędzi destrukcji... Może żubra?. Jedno jest pewne – Red Faction: Guerrilla to kawał dobrej zabawy i na pewno warto będzie spędzić z nim nieco więcej czasu.

Red Faction: Guerrilla otrzyma trzy dodatki DLC - ilustracja #1
I jak tu dać inny obrazek, jeśli w grze jako broń występuje struś?

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej