Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 30 sierpnia 2015, 11:39

autor: Adrian Werner

Real Boxing 2 - efektowne screeny, czyli co Polacy potrafią zrobić na Unreal Engine 4

Polskie studio Vivid Games opublikowało nowe screeny z mobilnego projektu Real Boxing 2, czyli kontynuacji popularnej gry pięściarskiej.

Zapowiedź Real Boxing 2 była jedną z najmilszych niespodzianek tegorocznych targów gamescom. Dlatego uważnie śledzimy cykl deweloperski tej gry i z zainteresowaniem powitaliśmy opublikowane właśnie świeże screeny. Sądząc po nich, produkcja bydgoskiego studia Vivid Games będzie jednym z faworytów do tytułu najładniejszego mobilnego projektu roku.

Przypomnijmy, że w grze stworzymy własnego boksera, kształtując jego wygląd oraz wybierając jedną z czterech klas. Potem w trakcie zabawy będziemy mogli dodatkowo zmieniać jego prezencje oraz kondycję za pomocą setek różnorodnych przedmiotów.

Wykreowanym zawodnikiem pokierujemy w jednym z kilku trybów rozgrywki. Wśród nich znajdzie się Kariera (dostępna zarówno dla samotnego gracza, jak i w multiplayerze), pozwalająca na branie udziału w wydarzeniach sportowych, zdobywanie kontraktów oraz walkę z bossami.

Real Boxing 2 przyniesie sporo zmian w porównaniu z pierwszą odsłoną. Poza znacznie lepszą grafiką (autorzy porzucili silnik Unreal Engine 3 na rzecz Unreal Engine 4) oraz rozbudowanymi trybami rozgrywki otrzymamy także bardziej zręcznościowy system walki, pozwalający na wyprowadzanie ciosów specjalnych. Ponadto produkcja wykorzysta model darmowy z mikropłatnościami.

Gra Real Boxing 2 zmierza obecnie wyłącznie na urządzenia mobilne działające w oparciu o systemy iOS i Android. Autorzy zapewniają, że premiera nastąpi jeszcze w tym roku, ale na razie nie są jeszcze gotowi podać bardziej konkretnej daty. Warto wspomnieć, że fani mogą rejestrować się na oficjalnej stronie, co zapewnia tzw. status VIP-a. Dzięki niemu otrzymają dodatkowe bonusami na start kariery oraz szansę na wzięcie udziału w beta testach.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej