Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 25 września 2015, 14:15

autor: Adrian Werner

Rocky Balboa wystąpi w polskim Real Boxing 2

Studio Vivid Games uzyskało licencje na wykorzystanie postaci z popularnej filmowej serii pięściarskiej z dorobku Sylvestra Stallone. Dzięki temu w grze Real Boxing 2 pojawią się znane ze srebrnego ekranu postacie, w tym sam Rocky Balboa.

Bydgoskie studio Vivid Games znalazło wyśmienity sposób na wypromowanie swojej nadchodzącej mobilnej gry pięściarskiej Real Boxing 2. Firma podpisała umowę z wytwórnią MGM, na mocy której wśród grywalnych postaci znajdzie się sam Rocky Balboa.

Udzielona autorom licencja nie ogranicza się zresztą tylko do tego jednego bohatera – Polacy będą mogli czerpać elementy ze wszystkich sześciu odsłon kinowego cyklu, jak również z nadchodzącego filmu Creed. Możemy się więc spodziewać, że w najbliższych tygodniach i miesiącach Vivid Games będzie powoli ujawniało kolejne postacie, które pojawią się w grze.

Przypomnijmy, że Real Boxing 2 to kontynuacja mobilnego przeboju, który pobrano ponad 25 mln razy. Kontynuacja zaoferuje kilka trybów rozgrywki, w tym karierę oraz potyczki multiplayer. Autorzy porzucili znany z poprzedniej odsłony silnik Unreal Engine 3 na rzecz czwartej generacji tej technologii. Wypuszczone do tej pory materiały graficzne pokazują, że w dniu premiery będzie to jedna z najładniejszych gier dostępnych na smartfony i tablety. Twórcy zamierzają również uczynić rozgrywkę nieco bardziej zrecznościową, oferując system walki pozwalający m.in. na wyprowadzanie potężnych ciosów specjalnych.

Real Boxing 2 zmierza na urządzenia mobilne działające w oparciu o systemy iOS i Android. Produkcja wykorzysta model darmowy z mikropłatnościami, a jej premiera nastąpi w tym roku.

Warto wspomnieć, że to nie pierwszy raz, kiedy polski zespół uzyskuje licencję na filmy z bogatego dorobku Sylvestera Stallone. W zeszłym roku krakowskie Treyon Games wypuściło bowiem grę Rambo: The Video Game. Jej jakość pozostawiała jednak wiele do życzenia, więc mamy nadzieję, że Vivid Games poradzi sobie lepiej.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej