autor: Michał Marian
Przegląd MMO (23/02/2014) – m.in. ArcheAge, Gloria Victis, World of Warcraft: Warlords of Draenor
W dzisiejszym Przeglądzie MMO omawiamy m.in. rozpoczęcie beta-testów rosyjskiego ArcheAge, zielone światło na Steam dla Gloria Victis oraz najnowsze szczegóły na temat dodatku Warlords of Draenor.
Witamy w kolejnej odsłonie cyklu poświęconego w całości tematyce gier MMO. Dowiecie się z niego wszystkiego o ostatnich nowinkach i wydarzeniach ze światów najpopularniejszych produkcji. Jeśli chcecie wiedzieć dokładnie co dzieje się lub dziać się będzie wokół waszego ulubionego tytułu, to znaleźliście się w odpowiednim miejscu. Dziś w Przeglądzie MMO omawiamy m.in. start beta-testów rosyjskiej wersji ArcheAge, sukces twórców Gloria Victis na platformie Steam, a także najnowsze szczegóły dotyczące World of Warcraft: Warlords of Draenor. Ponadto wspominamy o takich grach jak Archlord 2, Guild Wars 2 oraz Pantheon: Rise of the Fallen.
ArcheAge
W sieci pojawiło się już pierwsze nieoficjalne tłumaczenie gry. By cieszyć się anglojęzycznym środowiskiem rozgrywki wystarczy ściągnąć niewielki patch. Wszystkie szczegóły oraz instrukcje znajdziecie w tym miejscu.
W sobotę, tj. 22 lutego, ruszyły otwarte beta-testy rosyjskiej wersji ArcheAge. Jeśli nie przeszkadza wam wszechobecna cyrylica, to jest to świetna okazja by na własnej skórze sprawdzić tytuł, który firma Trion Worlds planuje wydać w Europie jeszcze w ciągu bieżącego roku. Wszystkie niezbędne informacje oraz wskazówki jak przyłączyć się do zabawy znajdziecie pod tym adresem.
Minimalne wymagania sprzętowe ArcheAge:
- System operacyjny: Windows XP / Vista
- Procesor: Intel Core Duo
- Pamięć RAM: 4 GB
- Karta grafiki: nVidia GeForce 8000 / Radeon HD 4000
- Dysk twardy: 40 GB wolnego miejsca
Gloria Victis
Niespełna 2 tygodnie wystarczyły twórcom Gloria Victis by uzyskać zielone światło na platformie Steam. Członkowie studia Black Eye oświadczyli, że upłynie jeszcze kilka miesięcy zanim ich produkt trafi do dystrybucji w ramach Early Access – chcą oni najpierw poprawić kilka niedociągnięć i osiągnąć optymalny poziom grywalności. Gra ma być docelowo oparta o model free-to-play, choć najprawdopodobniej przyjdzie nam zapłacić za dostęp do jej wczesnej wersji.
World of Warcraft: Warlords of Draenor
W sieci pojawiły się, trwające łącznie nieco ponad dwadzieścia minut, zapisy z rozgrywki zawarte w azjatyckiej prezentacji prasowej najnowszego dodatku do World of Warcraft. Przedstawione materiały wideo świetnie obrazują w jakim kierunki zdecydowali się pójść tym razem członkowie studia Blizzard Entertainment. Rozszerzenie nie tylko umożliwi nam zdobycie setnego poziomu doświadczenia, lecz także wprowadzi do świata Azeroth całkowicie nową krainę (tytułowe Draenor) i wiele innych atrakcji. Dokładnie na temat całej jego zawartości możecie przeczytać w przygotowanej przez nas zapowiedzi.
Obok całej gamy mniejszych i większych usprawnień autorzy postanowili również odświeżyć nieco już przestarzałe modele postaci. Do tej pory mieliśmy okazję przekonać się jak będą wyglądać „poprawione” przedstawicielki płci pięknej wśród ludzi, niedawno zaś dołączyły do nich popularne orczyce.
Archlord 2
W minionym tygodniu zadebiutowała strona internetowa europejskiej edycji Archlord 2. Póki co znajdziemy na niej jedynie 1,5-minutowy zwiastun oraz informację, że tytuł ma trafić na rynek latem tego roku. Całość z pewnością poprzedzą beta-testy, których rozpoczęcia możemy się najpewniej spodziewać lada dzień.
Guild Wars 2
W ubiegły wtorek, 18 lutego, zgodnie z zapowiedziami do świata Tyrii trafiła najnowsza aktualizacja zatytułowana Escape from Lion’s Arch. Tym razem zadaniem graczy będzie nie tyle zapobiegnięcie atakowi na tytułowe miasto (za którym stoi Scarlet Briar), co zminimalizowanie i ograniczenie jego skutków. Ratując mieszkańców oraz pomagając uciekającym i zgromadzonym w obozach dla uchodźców możemy zdobyć szereg atrakcyjnych nagród. Szczegóły znajdziecie pod tym adresem.
Pantheon: Rise of the Fallen
Najnowsze dzieło twórcy EverQuest, Brada McQuida, nie zdołało osiągnąć minimalnego celu założonego w swojej kickstarterowej kampanii. Twórcy zgromadzili jedynie nieco ponad połowę (460 tysięcy) z wymaganych 800 tysięcy dolarów. Deweloperzy nie dają jednak za wygraną i dziękując za całe okazane im wsparcie zapewniają, że nie zrezygnują ze swoich planów i Pantheon: Rise of the Fallen tak czy siak powstanie.