autor: Marek Grochowski
Producent przygód Jamesa Bonda czuwa nad Ojcem Chrzestnym 2
Choć o planach stworzenia drugiej odsłony Ojca Chrzestnego mówiono już w lutym 2006 r., odpowiedzialne za jego produkcję studio EA Redwood Shores dotychczas konsekwentnie milczało na temat swojego dziecka, skupiając się w zamian na promocji survival horroru Dead Space.
Choć o planach stworzenia drugiej odsłony Ojca Chrzestnego mówiono już w lutym 2006 r., odpowiedzialne za jego produkcję studio EA Redwood Shores dotychczas konsekwentnie milczało na temat swojego dziecka, skupiając się w zamian na promocji survival horroru Dead Space. Fakt, że The Godfather 2 jest jednak w fazie developingu, potwierdził na wczorajszym spotkaniu z inwestorami John Riccitiello z koncernu Electronic Arts.
„Myślę, że to gra, o której tej jesieni będziemy jeszcze sporo mówić” – powiedział przedstawiciel amerykańskiej korporacji. Po chwili dodał także: „Można grać w nią zarówno w stylu ulicznym jak w GTA, ale także użyć widoku z góry niczym w RTS-ie, kontrolując strategię i widząc, co dzieje się w dzielnicach” .
Riccitiello zdradził też, że głównym producentem Godfathera 2 jest Hunter Smith, doświadczony projektant, który udzielał się już przy powstawaniu pierwszej odsłony mafijnego TPP, a wcześniej był zaangażowany m.in. w dwie gry o przygodach Jamesa Bonda - NightFire oraz The World is Not Enough. To on ma zadbać o to, by nowe perypetie rodziny Corleone trafiły do serc graczy i przygotowały grunt pod ewentualne powstanie ostatniej części komputerowej trylogii.