autor: Artur Falkowski
Problemy z Assassin's Creed w wersji na X360 zażegnane
Jakiś czas temu informowaliśmy o tym, że Patrice Desilets, jedna z ważniejszych osób stojących za wyczekiwaną produkcją studia Ubisoft Montreal, Assassin's Creed, przyznał się do tego, że deweloperzy mają problemy ze wspomnianym tytułem w wersji na X360 i PS3. Obecnie wiemy już, że problem wyeliminowano – przynajmniej ten dotyczący edycji na X360.
Jakiś czas temu informowaliśmy o tym, że Patrice Desilets, jedna z ważniejszych osób stojących za wyczekiwaną produkcją studia Ubisoft Montreal Assassin’s Creed, przyznał się do tego, że deweloperzy mają problemy ze wspomnianym tytułem w wersji na X360 i PS3. Obecnie wiemy już, że problem wyeliminowano – przynajmniej ten dotyczący edycji na X360.
W trakcie pokazu Assassin’s Creed, który odbył się w Australii, Desilets skomentował swoją wcześniejszą wypowiedź. Stwierdził mianowicie, że dzień później zadzwonił do niego szef (nie sprecyzował kto dokładnie – mogła to być na przykład Jade Raymond), twierdząc, że nie ma już problemu ze zmieszczeniem całości danych i kilku wersji językowych na płytę DVD, a na tym właśnie polegał kłopot związany z wersją na X360.
Desilets nie zdradził, na jakim etapie znajdują się prace nad wyeliminowaniem kłopotów z przystosowaniem gry do obsługi pamięci w PS3, która jest dzielona inaczej niż w przypadku X360. Twórca przyznał jednak, że „dostał nauczkę”, więc najprawdopodobniej nie będzie chciał więcej mówić o takich rewelacjach.
Przypominamy, że Assassin’s Creed ma zadebiutować w Ameryce 13 listopada. Do europejskich sklepów trafi trzy dni później. Zainteresowanych tematem odsyłamy na łamy naszej encyklopedii.