autor: Kamil Zwijacz
Prezentacja nowości w Divinity: Original Sin - Enhanced Edition
Studio Larian opublikowało materiał wideo prezentujący nowości, które znajdziemy w grze Divinity: Original Sin - Enhanced Edition. Ulepszone wydanie popularnego RPG-a ukaże się na konsolach Xbox One, PlayStation 4 i komputerach PC 27 października.
Ekipa Larian Studios opublikowała kolejne nagranie promujące Divinity: Original Sin - Enhanced Edition, czyli nowe wydanie popularnej produkcji RPG z 2014 roku. Kilka miesięcy temu pisaliśmy, co znajdziemy w ulepszonej wersji, a dziś możemy to wszystko obejrzeć w akcji. Jedną z najważniejszych nowości będzie możliwość sterowania przy pomocy padów, co oczywiście związane jest z konsolową wersją produkcji, ale opcja ta dostępna będzie także w przypadku komputerów PC. Kolejnym ciekawym elementem jest lokalny co-op (tryb współpracy dostępny ma być także przez Internet), w którym ekran dzieli się na dwie połówki, gdy postacie graczy oddalają się od siebie. To zaledwie wierzchołek góry lodowej, gdyż deweloperzy wprowadzili jeszcze szereg innych zmian. Wśród ważniejszych warto wspomnieć o:
- udoskonalonej oprawie audio-wideo (lepsze efekty, animacje, tekstury, większa wydajność na PC-tach, czytane dialogi i nie tylko);
- przepisanych dialogach, lepiej wyjaśniających niektóre wątki;
- zmienionym zakończeniu;
- ulepszonym systemie walki;
- inteligentniejszych przeciwnikach, którzy doczekali się nowych zachowań;
- zmienionym balansie w systemie łupów.
Nowości jest więc naprawdę sporo, co powinno zachęcić do sprawdzenia Divinity: Original Sin - Enhanced Edition także osoby, które grały już w oryginalne Divinity: Original Sin. Czekamy zatem na premierę, która odbędzie się 27 października. Gra ukaże się na konsolach PlayStation 4, Xbox One oraz komputerach PC.
Pamiętajcie także, że jeżeli posiadacie pierwotną wersję na PC, to Enhanced Edition otrzymacie zupełnie za darmo.
Oryginalne Divinity: Original Sin (w Polsce gra ukazała się pod tytułem Divinity: Grzech Pierworodny) ukazało się na komputerach PC pod koniec czerwca 2014 roku. Produkcja okazała się niesamowicie dobrym tytułem z gatunku cRPG i jednym z najlepszych projektów, jakie udało się sfinansować w serwisie Kickstarter. Obecnie studio Larian pracuje nad kontynuacją tytułu, która trafi na rynek najpewniej w 2017 roku.