Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 czerwca 2020, 08:47

autor: Adrian Werner

Premiera The Last of Us 2

Na rynku zadebiutowała gra The Last of Us: Part 2, czyli kontynuacja przeboju studia Naughty Dog, która jest jednym z ostatnich dużych exclusive’ów na konsolę PS4.

Premiera The Last of Us 2 - ilustracja #1
Sądząc po recenzjach, Naughty Dog z klasą pożegnało się z PlayStation 4.

Doczekaliśmy się wreszcie premiery The Last of Us: Part II, czyli najnowszej gry studia Naughty Dog. Produkcja dostępna jest wyłącznie na konsoli PlayStation 4 i oferuje pełną polską wersję językową.

Oczekiwania względem gry były ogromne, ale sądząc po recenzjach, autorom udało się je spełnić. Według serwisu Metacritic TLoU2 posiada średnią ocen na poziomie 95%. To rewelacyjny wynik, dorównujący osiągnięciom pierwszego The Last of Us oraz The Last of Us: Remastered, które również uzyskały 95%. Projekt jeszcze bardziej zachwycił naszego redaktora, który wystawił mu notę 10/10.

The Last of Us 2 chwalone jest za długą i różnorodną kampanię fabularną, która oferuje emocjonalny scenariusz oraz ciekawe postacie. Recenzenci podkreślają jednak, że dobrze opowiedziana historia nie jest jedyną zaletą gry. Produkcja może poszczyć się również ulepszeniami rozgrywki oraz projektów poziomów w porównaniu z pierwszą częścią.

The Last of Us: Part 2 to jeden z ostatnich dużych exclusive’ów na PS4. Po nim posiadacze konsoli mogą wypatrywać jeszcze tylko Ghost of Tsushima. Wewnętrzne zespoły deweloperskie firmy Sony przeniosły już w większości swoją uwagę na kolejną generację, ale użytkownicy PlayStation 4 do końca roku raczej nie będą mieli powodów do narzekania na brak atrakcji, gdyż w drodze jest sporo godnych uwagi produkcji innych wydawców.

  1. Recenzja The Last of Us 2 – gry, która podpali świat
  2. Oficjalna strona internetowa studia Naughty Dog
  3. Oficjalna strona internetowa gry The Last of Us: Part II
  4. Wszystko o The Last of Us: Part 2

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej