Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 września 2024, 17:00

autor: Adrian Werner

Premiera God of War: Ragnarok na PC. Kratos ponownie robi użytek z możliwości współczesnych pecetów

Na PC ukazał się wreszcie God of War: Ragnarok. Autorzy z myślą o pecetach przygotowali szereg ulepszeń. Ponadto gra otrzymała kilka ciekawych dodatkowych funkcji, które w przyszłości trafią także do wersji konsolowych.

Źródło fot. Sony Interactive Entertainment.
i

Aktualizacja (19 września, godz. 17:00)

God of War: Ragnarok jest już dostępny na PC.

Oryginalna wiadomość (19 września, godz. 9:59)

Za kilka godzin na PC zadebiutuje konwersja God of War: Ragnarok, czyli jednego z największych exclusive’ów z konsol PlayStation 4 i PS5.

  1. Gra będzie sprzedawana w serwisach Steam oraz Epic Games Store i zostanie odblokowana dzisiaj o godzinie 17:00 czasu polskiego.
  2. Tytuł zaoferuje pełną polską wersję językową.
  3. Cena standardowego wydania to 259 zł. Z kolei za 299 zł zakupicie Cyfrową Edycję Deluxe, która uwzględnia cyfrowe bonusy, takie jak soundtrack, artbook oraz zestaw dodatkowych przedmiotów do wykorzystania w grze.

Ulepszenia w God of War: Ragnarok na PC

Wersja pecetowa zaoferuje szereg ulepszeń. Gracze będą mogli bawić się w pełnym 4K i bez limitu klatek. Autorzy przygotowali także wsparcie dla monitorów ultrapanoramicznych oraz obsługę technologii Nvidia DLSS, AMD FSR oraz Intel XeSS. Produkcja będzie oczywiście pozwalała na zabawę z wykorzystaniem padów DualShock 4 i DualSense, a gracze otrzymają szerokie możliwości modyfikowania ustawień sterowania. Warto wspomnieć, że do gry zostanie dołączony darmowy dodatek Valhalla.

Ponadto na PC zadebiutuje kilka nowych funkcji, które wkrótce dodane zostaną także do wersji konsolowych. Jedną z nich jest opcja zmniejszenia częstotliwości podpowiedzi przy zagadkach. Ponadto dla osób z problemami wzrokowymi przygotowano możliwość włączenia lektora, który będzie opisywał, co dzieje się na ekranie podczas scenek przerywnikowych.

Oczekiwania względem pecetowego God of War Ragnarok są wysokie. Konwersja poprzedniej części, czyli God of War, ma na Steamie 96% pozytywnych recenzji i uznawana jest za jeden z najlepszych portów, jakie wydało Sony.

  1. God of War Ragnarok na Steamie
  2. Recenzja God of War: Ragnarok w wersji na PS5

Na koniec warto przytoczyć wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry.

God of War: Ragnarok – minimalne wymagania sprzętowe na PC (niskie ustawienia grafiki, 1080p, 30 fps)

  1. Procesor: Intel Core i5-4670K / AMD Ryzen 3 1200
  2. Karta graficzna: GeForce GTX 1060 / Radeon RX 5500 XT
  3. Pamięć RAM: 8 GB
  4. System operacyjny: Windows 10 (64-bit)
  5. Miejsce na dysku: 190 GB

God of War: Ragnarok – zalecane wymagania sprzętowe na PC (średnie ustawienia grafiki, 1080p, 60 fps)

  1. Procesor: Intel Core i5-8600 / AMD Ryzen 5 3600
  2. Karta graficzna: GeForce RTX 2060 Super / Radeon RX 5700
  3. Pamięć RAM: 16 GB
  4. System operacyjny: Windows 10 (64-bit)
  5. Miejsce na dysku: 190 GB

God of War: Ragnarok – zalecane wymagania sprzętowe na PC (wysokie ustawienia grafiki, 1440p, 60 fps)

  1. Procesor: Intel Core i7-7700K / AMD Ryzen 7 2700X
  2. Karta graficzna: GeForce RTX 3070 / Radeon RX 6800
  3. Pamięć RAM: 16 GB
  4. System operacyjny: Windows 10 (64-bit)
  5. Miejsce na dysku: 190 GB

God of War: Ragnarok – zalecane wymagania sprzętowe na PC (wysokie ustawienia grafiki, 4K, 60 fps)

  1. Procesor: Intel Core i7-7700K / AMD Ryzen 7 2700X
  2. Karta graficzna: GeForce RTX 3080 Ti / Radeon RX 6900 XT
  3. Pamięć RAM: 16 GB
  4. System operacyjny: Windows 10 (64-bit)
  5. Miejsce na dysku: 190 GB

God of War: Ragnarok – zalecane wymagania sprzętowe na PC (ustawienia graficzne „ultra”, 4K, 60 fps)

  1. Procesor: Intel Core i5-11600K / AMD Ryzen 7 3700X
  2. Karta graficzna: GeForce RTX 4070 Ti / Radeon RX 7900 XT
  3. Pamięć RAM: 16 GB
  4. System operacyjny: Windows 10 (64-bit)
  5. Miejsce na dysku: 190 GB

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej