autor: Kamil Zwijacz
Premiera Battleborn przełożona na maj 2016 roku
W najnowszym raporcie finansowym firma 2K Games poinformowała, że Battleborn, połączenie gry MOBA z FPS-em, nie ukaże się w lutym 2016 roku, jak planowano wcześniej, lecz kilka miesięcy później.
W sierpniu bieżącego roku firma 2K Games, wydawca gry Battleborn od studia Gearbox Software, poinformowała, że tytuł ukaże się na konsolach PlayStation 4, Xbox One oraz komputerach PC 9 lutego 2016 roku. Niestety mamy złe wieści dla osób wyczekujących tej pozycji, gdyż jej debiut został przełożony na 3 maja 2016 roku. Nie znamy powodów tej decyzji, ale raczej na pewno chodzi o standardową chęć dopieszczenia produkcji. Niedawno miały miejsce zamknięte testy techniczne, niewykluczone więc, że podczas tego wydarzenia na jaw wyszły jakieś większe niedoróbki. Jakkolwiek by nie było, Battleborn zaliczył kilkumiesięczne opóźnienie, ale miejmy nadzieję, że nie doczekamy się kolejnych tego typu niespodzianek.
Battleborn zostało zapowiedziane w lipcu 2014 roku. Będzie to kolejna produkcja studia Gearbox Software, znanego graczom z takich serii jak Borderlands i Brothers in Arms. Nadchodzący projekt również ma być pierwszoosobową strzelanka, której styl graficzny przypomina pierwszą z wymienionych marek. Na tym jednak podobieństwa obu tytułów się kończą, gdyż nowa gra stawia na niecodzienne połączenie FPS-a z gatunkiem MOBA.
Deweloperzy szykują rozmaite tryby, w tym Incursion najbardziej przypominający pozycje w stylu League of Legends. Gracze połączą się bowiem w dwa zespoły, których celem będzie zniszczenie bazy przeciwnika. Podczas każdego spotkania nasz heros ma wchodzić na kolejne poziomy doświadczenia, zyskując nowe moce i zdolności, a w zmaganiach pomagać będą nam sterowane przez sztuczną inteligencję miniony. Ponadto pojawi się także tryb współpracy czy też opcja przeznaczona dla miłośników single playera.