Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 września 2007, 07:17

Prace nad Project Gotham Racing 4 zakończone! Zobacz kompletną listę pojazdów

Firma Bizzare Creations ogłosiła wczoraj wieczorem, że najnowsza, czwarta odsłona cyklu Project Gotham Racing jest już gotowa! Gra weszła w „złotą” fazę produkcji co oznacza, że od premiery na rynku elektronicznej rozrywki dzieli ją już wyłącznie wizyta w tłoczni.

Firma Bizzare Creations ogłosiła wczoraj wieczorem, że najnowsza, czwarta odsłona cyklu Project Gotham Racing, jest już gotowa! Gra weszła w „złotą” fazę produkcji, co oznacza, że od premiery na rynku elektronicznej rozrywki dzieli ją już wyłącznie wizyta w tłoczni.

Prace nad Project Gotham Racing 4 zakończone! Zobacz kompletną listę pojazdów - ilustracja #1

Kolejna odsłona popularnych wyścigów samochodowych będzie mieć swoją oficjalną premierę we wtorek, 2-ego października. Data ta dotyczy Stanów Zjednoczonych i Kanady. Mieszkańcy Starego Kontynentu muszą uzbroić się w cierpliwość – europejska edycja trafi do sklepów dziesięć dni później. Za wydanie gry odpowiada – tradycyjnie już – koncern Microsoft Game Studios.

Oprócz informacji o zakończeniu prac nad grą, firma Bizzare Creations opublikowała listę wszystkich, ponad stu dwudziestu samochodów i motocykli, jakie zobaczymy w grze. Pojazdy podzielone na siedem klas przedstawiają się następująco:

Klasa A

  • Aston Martin DBR9
  • Caparo T1
  • Ducati 999R Xerox
  • Ferrari FXX
  • Ferrari F50 GT
  • Gumpert Apollo
  • Kawasaki Ninja ZX-14
  • Koenigsegg CCX
  • Lamborghini Murcielago R-GT
  • Mclaren F1 LM
  • Mercedes CLK-GTR SuperSport
  • MV Augusta F4 Senna
  • Panoz GTR-1 Coupe
  • Radical SR9 LMP2
  • RUF Supercar Concept
  • Saleen S7 Twin Turbo
  • SSC Ultimate Aero TT
  • Suzuki GSX1300R Hayabusa Ltd
  • Suzuki GSX-R1000
  • Toyota GT-One

Klasa B

  • Ariel Atom 300 Supercharged
  • BMW K1200R
  • Dodge Viper Competition Coupe
  • Ducati 998
  • Ducati Monster S4RS Testastretta
  • Ferrari GTO Evoluzione
  • Ferrari Enzo Ferrari
  • Harley Davidson VR-1000
  • Honda CBR600RR
  • Jaguar XJ220S
  • Joss Supercar
  • Lamborghini LP640
  • Maserati MC12
  • MV Augusta Brutale 910 R
  • Pagani Zonda F
  • Palmer-Jaguar JP1
  • Radical SR3 Turbo
  • RUF RT12
  • Suzuki GSX-R600
  • Ultima GTR
  • Yamaha YZF-R6

Klasa C

  • Aston Martin DBS
  • BMW M1 Procar
  • Callaway Sledgehammer
  • Caterham R500
  • Chevrolet Corvette Z06
  • Dodge Viper GT-2
  • Ferrari 599 GTB Fiorano
  • Ferrari F430
  • Ferrari F40
  • Ford GT
  • Honda NR750
  • Lamborghini Concept M
  • Lamborghini Gallardo
  • Lotus Exige GT3
  • Mclaren-Mercedes SLR
  • MTT Turbine Superbike
  • Rossion Q1
  • RUF CTR Yellowbird
  • RUF RGT
  • Triumph Speed Triple
  • TVR Typhon

Klasa D

  • Aston Martin V8 Vantage
  • Aston Martin Vanquish S
  • Audi R8
  • BMW F 800 S
  • BMW M5 E60
  • Chevrolet ZR1
  • Ducati Paul Smart 1000 LE
  • Ferrari 355 F1 GTS
  • Ford GT40 MKI
  • Honda NSX-R
  • Lamborghini Diablo VT 6.0 SE
  • Light Car Company Rocket
  • Mercedes CLK DTM AMG
  • Mitsubishi FQ400
  • RUF RK Coupe
  • Shelby Cobra 427 S/C
  • Spyker C8 Laviolette LWB
  • TVR Sagaris

Klasa E

  • Audi RS 4
  • Bentley Continental GT
  • Cadillac Sixteen Concept
  • Dodge Challenger Concept
  • Ferrari Testarossa
  • Ferrari 250 GTO
  • Ferrari 365 GTB/4 ("Daytona")
  • Honda RC161
  • Lamborghini Countach LP400
  • Maserati 250F
  • Mazda RX-7
  • Norton 500 Manx
  • Saleen S281E
  • Shelby GT500E
  • Subaru Impreza 22B STi
  • Tesla Roadster
  • Toyota Supra Turbo
  • Triumph Trident
  • Vanwall GPR V12

Klasa F

  • Alfa Romeo SZ
  • Aston Martin DB4 GT Zagato
  • BSA Gold Star DBD34
  • Buell RR 1200
  • Buick Regal GNX
  • Chevrolet Stingray
  • Chevrolet Camaro Z28
  • Ford Mustang GT 2+2 Fastback
  • Ford Sierra Cosworth RS500
  • GMC Syclone
  • Jaguar D Type
  • Lamborghini Miura P400 SV
  • Lancia Stratos
  • Lancia Delta Integrale Evo
  • Lotus Esprit Essex Turbo
  • Plymouth Hemi Cuda

Klasa G

  • Austin Mini Cooper S
  • Delorean DMC-12
  • Lotus Cortina
  • Lotus Europa
  • Mazda MX-5
  • Pontiac Firebird
  • Toyota 2000GT

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej