autor: Daniel Sodkiewicz
Prace nad polską produkcją Wolfschanze 1944 wciąż trwają
Wolfschanze 1944 to FPS w realiach II wojny światowej, tworzony przez polskie studio developerskie o nazwie Calaris. Z początkiem czerwca, premiera tytułu została przełożona na sierpień, co nadal jest aktualne. Prace nad grą wciąż trwają, a projekt ma się bardzo dobrze, o czym świadczy najnowsza aktualizacja oficjalnej strony programu.
Wolfschanze 1944 to FPS w realiach II wojny światowej, tworzony przez polskie studio developerskie o nazwie Calaris. Z początkiem czerwca, premiera tytułu została przełożona na sierpień, co nadal jest aktualne. Prace nad grą wciąż trwają, a projekt ma się bardzo dobrze, o czym świadczy najnowsza aktualizacja oficjalnej strony programu.
Serwis poświęcony Wolfschanze 1944 można znaleźć pod adresem: www.wolfschanze-game.com. Ostatnio dodano tam listę postaci wraz z ich opisem, jakie napotkamy podczas rozgrywki. Pojawiły się również nowe screeny w dziale Gallery.
A czego można się spodziewać po samej grze? Ostatnią produkcją ze Studia Calaris (wcześniejsze to m.in. Mortyr i The Mysterious Island), w jaką możemy zagrać jest przygodowa gra zręcznościowa Tytus, Romek i A'Tomek. Jej recenzja kilka dni temu trafiła na łamy Gry-OnLine. Niestety komputerowy Tytus nie do końca spełnił oczekiwania graczy. Miejmy nadzieję, Wolfschanze 1944 poprawi wizerunek Calaris.
Fabuła Wolfschanze 1944 zainspirowana jest prawdziwymi wydarzeniami i opowiada o grupie wysokich rangą oficerów, planujących zamach na Hitlera. Gracz wcieli się w jednego ze spiskowców. Więcej informacji na temat gry można znaleźć w naszej Encyklopedii Gier.