Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 sierpnia 2023, 15:39

autor: Adrian Werner

Polski RoboCop miał wyjść w ciągu 6 tygodni, ale się spóźni [Aktualizacja: data premiery]

W ramach pokazu Future Games Show wyświetlono nowy zwiastun polskiego FPS-a RoboCop: Rogue City. Niedługo potem zaś ujawniono datę premiery.

Źródło fot. Teyon
i

Aktualizacja: Choć daty premiery RoboCopa zabrakło we wczorajszym zwiastunie, zawarto ją w komunikacie prasowym rozesłanym nazajutrz przez firmę Nacon. Okazuje się, że gra zaliczy lekkie opóźnienie i ukaże się 2 listopada na PC, PS5 oraz XSX/S.

Jedną z gier, które pokazano podczas prezentacji Future Games Show, okazał się RoboCop: Rogue City, czyli oparty na filmowej licencji obiecujący FPS od znanego z Terminatora: Resistance polskiego studia Teyon.

Trailer zawierał zarówno sporo gameplayy, jak i fragmenty scenek przerywnikowych. Materiał prezentuje się bardzo obiecująco. Wiele wskazuje, że autorom uda się zrobić dla marki RoboCop to samo, czego wcześniej dokonali dla Terminatora.

Ze zwiastunem wiąże się jednak jeden lekko niepokojący element. Nie znalazła się w nim planowana data premiery. Jest to o tyle zastanawiające, że według wcześniejszych zapowiedzi RoboCop: Rogue City ma się ukazać we wrześniu tego roku. Spodziewaliśmy się więc, że podczas tegorocznych targów gamescom twórcy ujawnią konkretny termin debiutu swojej produkcji. Skoro tak się nie stało, to możliwe, że projekt zaliczy obsuwę.

Przypomnijmy, że RoboCop: Rogue City zmierza na pecety oraz konsole Xbox Series X, Xbox Series S i PlayStation 5.

Warto na koniec wspomnieć, że ten zwiastun to nie jedyne, co studio Teyon przygotowało na targi gamescom 2023. Dzisiaj rano serwis IGN opublikował obszerny gameplay. Materiał trwa ponad szesnaście minut i daje dobre pojęcie o tym, co zaoferuje ta gra.

  1. Oficjalna strona gry RoboCop: Rogue City

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej