Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 czerwca 2009, 21:20

autor: Filip Grabski

Polska premiera Red Faction: Guerrilla opóźniona

Mamy niewesołe wieści dla zakochanych w napędzającym nową odsłonę strzelaniny Red Faction silniku Geo Mod 2.0. Polska premiera marsjańskiej przygody Aleca Masona została przesunięta na drugą połowę czerwca.

Mamy niewesołe wieści dla zakochanych w napędzającym nową odsłonę strzelaniny Red Faction silniku Geo Mod 2.0. Polska premiera marsjańskiej przygody Aleca Masona została przesunięta na drugą połowę czerwca.

Wiadomość o tym podał krajowy wydawca Red Faction: Guerrilla – firma CD Projekt. W oświadczeniu czytamy: „Z względu na problemy logistyczne, polska premiera gry Red Faction Guerrilla na konsole Xbox 360 i Playstation 3 została przesunięta na drugą połowę czerwca. Dokładna data premiery zostanie podana wkrótce. Premiera wersji PC odbędzie się zgodnie z planem w sierpniu tego roku.”

Polska premiera Red Faction: Guerrilla opóźniona - ilustracja #1
Jak mocny będzie struś w starciu z przęsłem mostu? Na odpowiedź musicie poczekać nieco dłużej.

 

Niestety – musicie uzbroić się w cierpliwość. Pecetowcy o dużo poważniejszym przesunięciu premiery swojej wersji dowiedzieli się już w maju, więc ta wiadomość ich tak bardzo nie dotyczy. Cała reszta zaś, jeśli wizja niesłychanie efektownej destrukcji otoczenia jest dla nich bardzo kusząca, musi skorzystać z oferty zagranicznych sklepów internetowych. Na osłodę pozostaje informacja, że RF:G na wszystkich platformach ukaże się u nas w polskiej kinowej wersji językowej.

Najnowsza odsłona serii autorstwa Volition Inc. zbiera na Zachodzie wysokie oceny (według serwisu metacritic.com średnia ocen dla konsolowych wersji gry to wysokie 88% i 89%), a my już zdążyliśmy się pozachwycać możliwościami silnika Geo Mod 2.0 w dwóch filmikach z serii Gramy!.

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej