autor: Szymon Liebert
Plotki o pierwszym DLC do Call of Duty: Black Ops II – premiera 29 stycznia na Xboksie 360
Pojawiły się plotki o pierwszym DLC do Call of Duty: Black Ops II, które podobno nazywa się Revolution Map Pack. Jeśli wierzyć doniesieniom, zestaw zawierający kilka map do trybu multiplayer pojawi się pod koniec stycznia na Xboksie 360 i później na pozostałych platformach.
Na oficjalnym forum Call of Duty: Black Ops II pojawiły się plotki na temat pierwszego DLC do gry, które podobno nosi tytuł Revolution Map Pack. Z plakatu promocyjnego wynika, że dodatek trafi do sprzedaży w styczniu na Xboksie 360 i będzie zawierał cztery mapy multiplayer, jedną arenę do trybu walki z zombie oraz bonusową broń. Serwis DSOGaming podaje, że pakiet otrzymają posiadacze pecetów, Xboksa 360, PlayStation 3 i Wii U.
Informacje o Revolution Map Pack pochodzą z plakatu, jaki jeden z fanów serii sfotografował w sklepie z grami. Pokazano na nim grafiki z nowych mapek: Hydro, Downhill, Grind i Mirage do trybu multiplayer oraz Die Rise do trybu zombie. Bonusową pukawką jest Peacekeeper SMG. Data premiery rozszerzenia to 29 stycznia 2013 roku – najprawdopodobniej dotyczy ona wersji na Xboksa 360, bo, zgodnie z napisem, DLC pojawi się „najpierw na Xbox LIVE”.
Wydanie dodatków DLC do Call of Duty: Black Ops II jest tylko kwestią czasu, bo pakiety zawierające zwykle po cztery mapy dostawały poprzednie odsłony serii. Wiele osób narzekało na wysokie ceny zestawów, co jednak nie przeszkodziło firmie Activision w zarobieniu na nich wielu dodatkowych milionów dolarów. Szacuje się, że Black Ops II otrzyma 3-4 tego typu dodatków – podobnie jak Modern Warfare 3, czy pierwszy Black Ops.
Gra Call of Duty: Black Ops II zadebiutowała w listopadzie 2012 roku na pecetach, PlayStation 3, Xboksie 360 oraz Wii U. W drugiej odsłonie tej podserii, tworzonej przez studio Treyarch, przenosimy się w nieodległą przyszłość, aby ponownie zmierzyć się z terrorystami zagrażającymi światu. Produkcja zebrała niższe oceny niż zwykle, co pokazało, że przynajmniej część odbiorców jest zmęczona marką. Activision raczej nie zamierza dać jej odpocząć - podobno powstaje następna część.