Pierwszy pełnoprawny zwiastun Star Wars: Battlefront II. Gra zadebiutuje 17 listopada
Trzy dni temu do sieci wyciekł trwający 30 sekund teaser gry Star Wars: Battlefront II. Teraz podczas imprezy Star Wars Celebration zaprezentowano pełnoprawny, dwuminutowy zwiastun.
Trzy dni temu do sieci wyciekł przedwcześnie pierwszy teaser gry Star Wars: Battlefront II. Dłuższy, około dwuminutowy zwiastun udało się deweloperom utrzymać w sekrecie aż do planowanej premiery podczas trwającej obecnie w Orlando we Florydzie imprezy Star Wars Celebration. Materiał wideo, stworzony w całości na silniku gry, możecie zobaczyć poniżej. Przy okazji poznaliśmy też datę premiery tej produkcji – trafi ona na sklepowe półki 17 listopada, w wersjach na PC, PlayStation 4 i Xboksa One.
O samym Star Wars: Battlefront II jeszcze przed Star Wars Celebration wiedzieliśmy już tak naprawdę całkiem sporo. Największą zmianą jest fakt, że w końcu doczekamy się pełnoprawnej kampanii dla pojedynczego gracza. Ta może być całkiem ciekawa, zważywszy na to, że w przeciwieństwie do poprzedniej odsłony gra nie ograniczy się do przedstawienia wyłącznie starej trylogii, zawierając zamiast tego bohaterów z różnych er – na pierwszym teaserze mogliśmy zobaczyć zarówno Rey i Kylo Rena z Przebudzenia Mocy, jak i Yodę czy Dartha Maula. Za sprawą wspomnianego materiału wideo dowiedzieliśmy się też, że twórcy jako bonus dla osób zamawiających tytuł przed premierą przygotowali postaci z filmu Gwiezdne wojny: Ostatni Jedi.
Co z kolei zdradza nam nowy, pełnoprawny zwiastun oraz panel podczas Star Wars Celebration? Przede wszystkim to, że w kampanii wcielimy się w Iden Versio – dowódczynię elitarnych oddziałów Imperium, stworzonych na potrzeby gry Inferno Squad. Akcja rozegra się po zniszczeniu drugiej Gwiazdy Śmierci, a naszym zadaniem będzie pomszczenie Imperatora. Podczas historii napotkamy lub nawet wcielimy się w postaci z filmów – na materiale widać chociażby Luke’a Skywalkera. Dodatkowo w zwiastunie sporo uwagi poświęca się bitwom w powietrzu, możliwe więc, że walka w statkach kosmicznych pojawi się w trakcie fabuły.
Poszczególne elementy gry zostaną zaprojektowane przez różne zespoły. Za kampanię odpowiadać będzie studio Motive, dowodzone przez znaną z prac nad serią Assassin’s Creed producent Jade Raymond. Deweloperzy z Criterion, specjaliści od wyścigówek, stworzą segment bitew kosmicznych. Z kolei twórcy poprzedniego Battlefronta, EA DICE, zajmą się kluczowym trybem wieloosobowym. W tym ostatnim w różnych trybach zmierzy się ze sobą maksymalnie 40 graczy, podzielonych na cztery klasy, a wśród nowych map zobaczymy chociażby kantynę Mos Eisley, bazę Starkiller czy planetę Yavin 4. Postaci w multiplayerze – zarówno bohaterowie, jak i zwyczajni żołnierze – a także pojazdy czy gadżety będą rozwijane w ramach postępów w grze i personalizowane.
Na razie Battlefront II wygląda na zdecydowanie bogatszą w zawartość grę od swojej poprzedniczki, co warto zaliczyć na plus – jednym z największych zarzutów wobec tytułu z 2015 roku była właśnie niewielka ilość treści. Czy kontynuacja rzeczywiście poprawi wszystkie grzechy pierwszej odsłony? Dowiemy się już 17 listopada.