Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 kwietnia 2007, 07:44

Pierwsze szczegóły dotyczące gry Grand Theft Auto IV!

W majowym numerze magazynu Game Informer, pojawiła się ekskluzywna zapowiedź gry Grand Theft Auto IV. Redaktorzy czasopisma mieli już okazję przyjrzeć się produktowi firmy Rockstar Games w wersji na konsolę Xbox 360 i napisali obszerny artykuł, w którym pojawiły się pierwsze szczegóły dotyczące rozgrywki.

W majowym numerze magazynu Game Informer, pojawiła się ekskluzywna zapowiedź gry Grand Theft Auto IV. Redaktorzy czasopisma mieli już okazję przyjrzeć się produktowi firmy Rockstar Games w wersji na konsolę Xbox 360 i napisali obszerny artykuł, w którym pojawiły się pierwsze szczegóły dotyczące rozgrywki.

Pierwsze szczegóły dotyczące gry Grand Theft Auto IV! - ilustracja #1

Poniżej znajdziecie najważniejsze informacje dotyczące czwartej odsłony cyklu Grand Theft Auto, które zostały zaprezentowane we wspomnianym wyżej periodyku:

  • Produkcję gry rozpoczęto na początku 2004 roku;
  • Głównym bohaterem gry jest Niko Bellic, prawdopodobnie Serb lub Chorwat;
  • W grze zobaczymy tylko jedno miasto (Liberty City);
  • Metropolia została podzielona na pięć dzielnic: Broker (w rzeczywistości Brooklyn), Algonquin (Manhattan), Dukes (Queens), Bohan (Bronx) i Alderney (New Jersey). Obszar działania jest oczywiście mniejszy niż w Grand Theft Auto: San Andreas;
  • Gracz będzie mieć większą swobodę niż w poprzednich odsłonach cyklu, chociaż nadal wszystkie zlecenia przyjmowane będą od innych ludzi;
  • W grze pojawi się tryb multiplayer – szczegóły zostaną ujawnione w późniejszym terminie;
  • W Grand Theft Auto IV zniknie możliwość korzystania z samolotów;
  • Gracz może używać telefonu komórkowego w celu nawiązania kontaktu z łącznikami;
  • Fabuła gry może rozwinąć się na różne sposoby – podejmowane decyzje wpłyną zatem na historię (w Grand Theft Auto IV prawdopodobnie zobaczymy kilka różnych zakończeń).

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej