Pierwsze recenzje gier przeznaczonych dla PS3!
Do japońskiej premiery konsoli PLAYSTATION 3 pozostało co prawda jeszcze 11 dni, lecz nie przeszkodziło to dziennikarzom magazynu Famitsu w zrecenzowaniu pierwszych gier przeznaczonych dla tego sprzętu. Jak w takim razie prezentują się startowe pozycje powstałe z myślą o najnowszej stacjonarnej konsoli firmy Sony?
Do japońskiej premiery konsoli PLAYSTATION 3 pozostało co prawda jeszcze 11 dni, lecz nie przeszkodziło to dziennikarzom magazynu Famitsu w zrecenzowaniu pierwszych gier przeznaczonych dla tego sprzętu. Jak w takim razie prezentują się startowe pozycje powstałe z myślą o najnowszej stacjonarnej konsoli firmy Sony?
Jeśli wierzyć naszym japońskim kolegom – całkiem nieźle. Poniżej prezentujemy Wam oceny oraz krótkie notki, w których zawrzemy wrażenia płynące z obcowania z pierwszymi pięcioma tytułami. Obecność czterech not wynika z faktu, że w przypadku Famitsu każda pozycja recenzowana jest przez tyluż redaktorów:
- Sega Golf Club: 7/7/7/7 – główny zarzut skierowany jest w technikalia. Recenzenci twierdzą, że grając w SGC ma się wrażenie, jakby grało się na którejś z konsol poprzedniej generacji. Ogólnie rzecz biorąc jest to pozycja poprawna.
- Genji: Days of the Blade: 7/7/7/8 – recenzentom przypadło do gustu bardzo intuicyjne sterowanie oraz ciekawie nakreślone sylwetki głównych bohaterów. Chwalą oni również wielkie zróżnicowanie w umiejętnościami postaci. Oprawa audio-video prezentuje się dobrze. Najpoważniejszym problemem jest zła praca kamery.
- Resistance: Fall of Man: 9/8/8/8 – gra odznacza się świetnym trybem sieciowym (do 40 graczy jednocześnie) i jest bardzo udana pod względem technicznym. Reszta, choć typowa dla gier z gatunku FPS, również trzyma wysoki poziom.
- Gundam: Target in Sight: 8/8/8/8 – recenzenci chwalą ładniejszą, niż można się było spodziewać, oprawę graficzną. Jednemu z nich przypadła do gustu wolność – zarówno w sensie wielkiego obszaru, na którym toczą się działania wojenne, jak i w sensie nieliniowości oraz przygotowań do misji (uzbrojenie mecha, wybranie drogi itd.).
- Ridge Racer 7: 9/9/9/9 – względem części 6, wydanej jedynie na Xboksa 360, poprawie uległa oprawa graficzna, dźwiękowa oraz system jazdy (głównie poślizgów). Autorzy przygotowali również bardzo dobrze dopracowany tryb sieciowy.