Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 21 grudnia 2010, 11:11

autor: Adrian Werner

Pierwsze DLC do Fallout: New Vegas już w sprzedaży

Dzisiaj, zgodnie z zapowiedziami na polskim Xbox Live zadebiutował dodatek Dead Money, czyli pierwsze DLC do Fallout: New Vegas.

Dzisiaj, zgodnie z zapowiedziami na polskim Xbox Live zadebiutował dodatek Dead Money, czyli pierwsze DLC do Fallout: New Vegas.

Pierwsze DLC do Fallout: New Vegas już w sprzedaży - ilustracja #1

Rozszerzenie dostępne jest jedynie w wersji na Xboksa 360 i kosztuje 800 punktów MS. Warto przypomnieć, że Dead Money zwiększa limit rozwoju postaci, pozwalając naszemu bohaterowi na osiągnięcie 35 poziomu doświadczenia. Nie wiadomo niestety, czy to DLC kiedykolwiek ukaże się również w wersjach na PC oraz PlayStation 3.

W dodatku wyruszymy razem z trzema towarzyszami na wyprawę po legendarny skarb ukryty w Sierra Madre Casino. Ta pełna przepychu świątynia hazardu nigdy nie została otwarta, gdyż na krótko przed ukończeniem prac wybuchła wojna powodując, że sprawy takie jak zabawa w ruletkę czy jednorękiego bandytę wyraźnie straciły na ważności. Zautomatyzowany system zabezpieczeń zamknął całe kasyno, chroniąc je przed zniszczeniem. Tym samym wnętrze stało się pewnego rodzaju kapsułą czasu, zawierającą skarby pochodzące z czasów sprzed atomowej zagłady.

Pierwsze DLC do Fallout: New Vegas już w sprzedaży - ilustracja #2

Znany z głównej gry bohater trafia w to miejsce podążając za sygnałem radiowych transmisji, ogłaszających wielkie otwarcie Sierra Madre. Kasyno nie odda jednak swoich skarbów bez walki. Poza jego systemami obronnymi będziemy również musieli zmierzyć się z lokalnymi mieszkańcami oraz poradzić sobie z przykrywającą cały okoliczny teren toksyczną chmurą, która powstała gdy system klimatyzacji Sierra Madre Casino zaczął wyrzucać na zewnątrz wszystkie zanieczyszczenia. Niestety, nasz bohater nie może sobie odpuścić tej niebezpiecznej misji, ponieważ wokół jego szyi zamontowano ładunek wybuchowy, który skutecznie zniechęca do jakiegokolwiek nieposłuszeństwa.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej