Pecetowa FIFA 11 identyczna z edycjami na PlayStation 3 i Xboksa 360
Mamy wspaniałe wieści dla wszystkich pecetowych fanów cyklu FIFA. Tegoroczna komputerowa edycja wreszcie skorzysta z tego samego silnika, który napędza od pewnego czasu doskonałe wersje na PlayStation 3 i Xboksa 360.
Mamy wspaniałe wieści dla wszystkich pecetowych fanów cyklu FIFA. Tegoroczna komputerowa edycja wreszcie skorzysta z tego samego silnika, który napędza od pewnego czasu doskonałe wersje na PlayStation 3 i Xboksa 360.
Do tej pory pecetowcy musieli się męczyć z przestarzałą technologią, mogąc, co najwyżej z zazdrością patrzyć na kolegów posiadających Xboksa 360 lub PlayStation 3. Jak wielka była różnica między konsolami, a PC najlepiej obrazują recenzję na naszym serwisie. FIFA 10 na PlayStation 3 otrzymała u nas 91%, podczas gdy edycji komputerowej wlepiliśmy znacznie niższe 61%. Teraz wreszcie dobiegnie to końca. Tegoroczna pecetowa odsłona cyklu ma działać na tej samej technologii, co konsolowa i oferować identyczną mechanikę rozgrywki, tryby gry oraz grafikę.
Dokładne szczegóły zostaną ujawnione w późniejszym terminie. Na chwilę obecną wiadomo już, że pecetowcy wreszcie zakosztują m.in. systemu dryblowania 360°, który zapewnia o wiele większą kontrolę nad piłką i umożliwia graczom znajdowanie wcześniej niedostępnych luk między obrońcami. Uzupełnione to zostanie nowej generacji animacją, oraz znacznie ulepszoną mechaniką zwodów, pozwalającą na szybkie omijanie obrońców. Prace nad przeniesieniem nowoczesnej konsolowej technologii na platformę PC trwały długie dwa lata, ale oczekiwanie wreszcie dobiega końca. Polecamy zaznajomienie się z zapowiedzią FIFY 11 opublikowaną na naszym serwisie. Teraz pecetowcy czytając o wszystkich wymienionych tam cudach będą mogli powiedzieć sobie „w naszej wersji też tak będzie!”.
Przypomnijmy również, że wczoraj ujawniono, iż w grze znajdzie się tzw. Creation Centre. Będzie to narzędzie umożliwiające za pomocą umieszczonego na stronie EA Sports Football edytora tworzenie nowych piłkarzy i drużyn oraz projektowanie korków, koszulek, a nawet całych stadionów. Co więcej, pojawi się opcja wgrywania własnych przyśpiewek, melodii czy innych dźwięków.