Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 stycznia 2025, 12:20

autor: Adrian Werner

Paweł Sasko z CD Projektu RED zdradził, że „najtrudniejszy quest, jaki kiedykolwiek zaprojektował i wdrożył” znajduje się w Wiedźminie 3

Paweł Sasko zdradził, że najtrudniejszą przygodą, jaką kiedykolwiek opracował, była Bitwa w Kaer Morhen w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Źródło fot. CD Projekt
i

Paweł Sasko, który pełnił rolę projektanta przygód w Wiedźminie 3, zdradził, że najtrudniejszym dla niego do opracowania zadaniem w grze była Bitwa w Kaer Morhen. Komentując chwalący tę misję w grze wpis gracza w serwisie X, stwierdził:

To najtrudniejsza przygoda, jaką kiedykolwiek zaprojektowałem i wdrożyłem. Zwłaszcza część techniczna dała mi w kość, ponieważ misja miała tak wiele niestandardowych rozwiązań i rozgałęzień. Traciłem zmysły i nie spałem, kiedy próbowałem to wszystko połączyć.

Taka odpowiedź nie dziwi. Ta przygoda sama w sobie oferowała masę swobody, a do tego wiele jej elementów ukształtowały decyzje podejmowane wcześniej w kampanii, więc zebranie tego wszystkiego w składną całość musiało być niezwykle trudnym zadaniem.

W tym samym wątku jeden z graczy zapytał Pawła Sasko, czy ten odpowiadał również za misję w dodatku Phantom Liberty do Cyberpunka 2077, w której musimy zaatakować konwój Maxtac. Deweloper wytłumaczył, że doradzał przy tej przygodzie wraz z kilkoma osobami, ale questa jako takiego zaprojektował i wdrożył Piotr Kuma.

Przypomnijmy, że obecnie Paweł Sasko pełni rolę reżysera gry przy Projekcie Orion, czyli kontynuacji Cyberpunka 2077.

  1. Wiedźmin 3 Next Gen – recenzja. Prawie remaster – i to za darmo!
  2. Recenzja gry Wiedźmin 3: Dziki Gon na PC – Geralt rozwija skrzydła na pececie

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej