Painkiller Hell & Damnation - porównanie ustawień graficznych na PC
Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmiku przedstawiającego różnice pomiędzy maksymalnymi i minimalnymi ustawieniami graficznymi w grze Painkiller Hell & Damnation.
Przed kilkoma dniami na rynku pojawiła się odświeżona edycja znakomitej polskiej strzelanki Painkiller, którą przed ośmioma laty zachwyciło nas studio People Can Fly. Nowa wersja, autorstwa The Farm 51, została przygotowana w oparciu o technologię Unreal Engine 3, co ma pozwolić temu tytułowi ponownie zaistnieć w naszej świadomości. Zgodnie z tradycją, postanowiliśmy więc sprawdzić różnicę w ustawieniach minimalnych i maksymalnych gry, co mamy nadzieję, da naszym czytelnikom czego mogą po Painkiller Hell & Damnation oczekiwać.
Różnice pomiędzy ustawieniami minimum i maksimum są w grze widoczne na pierwszy rzut oka. Bardzo słabej jakości tekstury i kiepskie oświetlenie scen mocno kontrastują z ustawieniami maksimum. Słabiej wypada także geometria oraz przede wszystkim cienie, przez co obraz na minimum pozbawiony jest odpowiedniego kontrastu.
Ustawienia minimum | Ustawienia maksimum | |
Rozdzielczość | 1920x1080 | 1920x1080 |
Synchronizacja pionowa | Wyłaczona | Włączona |
Graphics Quality | Very Low | Very High |
Texture Quality | Very Low | Very High |
Shadow Quality | Very Low | Very High |
Geometry Quality | Very Low | Very High |
Lighting Quality | Very Low | Very High |
Effects Quality | Very Low | Very High |
Postprocessing Quality | Very Low | Very High |
Konfiguracja sprzętowa wykorzystana do nagrania filmu:
Procesor: Intel Core i5-2500 3.30 GHz
Płyta główna: MSI P67A-GD55 (B3)
Karta graficzna: HIS ATI Radeon HD 5850 1024 MB
Pamięć RAM: 8GB
System operacyjny: Windows 7 64bit