Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 stycznia 2021, 18:59

autor: Karol Laska

Outriders - wymagania sprzętowe i opcje gry na PC

Tu znajdziecie minimalne oraz zalecane wymagania sprzętowe gry Outriders wraz z listą funkcji i opcji, które udostępnią nam twórcy na premierę.

Trzecioosobowy looter shooter od polskiego studia People Can Fly, Outriders, zbliża się do nas wielkimi krokami. Poznaliśmy dokładne wymagania sprzętowe produkcji – zarówno minimalne, jak i zalecane.

Minimalne wymagania sprzętowe Outriders na PC:

  1. Procesor: Intel Core i5-3470 / AMD FX-8350
  2. Pamięć RAM: 8 GB
  3. Karta graficzna: 2 GB Nvidia GeForce GTX 750 Ti / Radeon R9 270X
  4. DirectX: 11
  5. Miejsce na dysku: 70 GB
  6. System operacyjny: 64-bitowy Windows 10

Zalecane wymagania sprzętowe Outriders na PC:

  1. Procesor: Intel Core i7-7700 / AMD Ryzen 5 1600
  2. Pamięć RAM: 16 GB
  3. Karta graficzna: 6 GB Nvidia GeForce GTX 1060 / 8 GB Radeon RX 480
  4. DirectX: 12
  5. Miejsce na dysku: 70 GB
  6. System operacyjny: 64-bitowy Windows 10

Pełne wymagania sprzętowe gry.

W sieci (za pośrednictwem nowego zwiastuna, który znajdziecie poniżej) pojawiły się także zrzuty ekranu z menu głównego gry, dzięki czemu znamy szczegółowe opcje graficzne. Twórcy przygotowali między innymi suwak dostosowujący pole widzenia, limiter klatek na sekundę czy też wsparcie dla rozdzielczości 3840x2160, technologii NVIDIA DLSS oraz funkcji NVIDIA Ansel (zamiennik trybu fotograficznego).

Opcje gry.

Jeszcze więcej opcji gry.

Outriders zadebiutuje 1 kwietnia 2021 roku na PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xboksie One oraz Xboksie Series X/S. Jeżeli nie wiecie, czego tak naprawdę oczekiwać po grze polskich deweloperów, to zachęcamy do zapoznania się z przedpremierowym tekstem Heda o jego wrażeniach z zabawy.

Karol Laska

Karol Laska

Swoją żurnalistyczną przygodę rozpoczął na osobistym blogu, którego nazwy już nie warto przytaczać. Następnie interpretował irańskie dramaty i Jokera, pisząc dla świętej pamięci Fali Kina. Dziennikarskie kompetencje uzasadnia ukończeniem filmoznawstwa na UJ, ale pracę dyplomową napisał stricte groznawczą. W GOL-u działa od marca 2020 roku, na początku skrobał na potęgę o kinematografii, następnie wbił do newsroomu, a w pewnym momencie stał się człowiekiem od wszystkiego. Aktualnie redaguje i tworzy treści w dziale publicystyki. Od lat męczy najdziwniejsze „indyki” i ogląda arthouse’owe filmy – ubóstwia surrealizm i postmodernizm. Docenia siłę absurdu. Pewnie dlatego zdecydował się przez 2 lata biegać na B-klasowych boiskach jako sędzia piłkarski (z marnym skutkiem). Przesadnie filozofuje, więc uważajcie na jego teksty.

więcej