autor: Michał Kułakowski
Square chwali się liczbą unikalnych graczy polskiego Outriders
Twórcy Outriders pochwalili się, że w kwietniu z grą bawiło się w sumie 3,5 miliona graczy. Firma Square Enix, wydawca tytułu, wyraziła nadzieję, że to tylko początek sukcesów nowej marki.
Square Enix, wydawca strzelanki Outriders od polskiego studia People Can Fly, pochwalił się, że gra w pierwszym miesiącu od premiery przyciągnęła przed ekrany 3,5 mln unikatowych graczy. Liczba ta obejmuje wszystkie platformy sprzętowe i usługi (PC, Xbox One, Xbox Series X|S, Xbox Game Pass, PlayStation 4, PlayStation 5, Google Stadia), na których dostępna jest produkcja. Przypomnijmy, że tytuł trafił do sklepów 1 kwietnia tego roku.
Według danych zebranych przez spółkę, gracze bawiący się w ubiegłym miesiącu z Outriders spędzili na planecie Enoch średnio 31 godzin. Rekordzista nabił jednak aż 797 godzin. Twórcy podkreślają, że ogromnym powodzeniem cieszyła się również rozgrywka kooperacyjna, chociaż nie podali dokładnie, jaki procent osób postawił na walkę wraz ze znajomymi. Więcej ciekawostek i bardziej szczegółowych statystyk dotyczących gry zostało opublikowanych na jej oficjalnym Twitterze.
Nie ma wątpliwości, że debiut Outriders nie należał do najlepszych. Wokół gry narosło wiele kontrowersji związanych z wymogiem stałego połączenia z serwerami internetowymi podczas zabawy. Gracze narzekali też na ogromną liczbę bugów i opłakany stan techniczny tytułu. Wielu z nich za zaistniałą sytuację obwinia bezpośrednio Square Enix. W informacji prasowej nie znajdziemy jednak wzmianki na ten temat. Wydawca zapewnia tylko, że razem z deweloperami przysłuchuje się opiniom społeczności fanów, i wyraża nadzieję na to, iż Outriders będzie nadal intensywnie rozwijany. Spółka widzi też ogromny potencjał w nowej marce, który w niedalekiej przyszłości powinien zaowocować pojawieniem się dużych rozszerzeń i aktualizacji.
- Oficjalna strona gry Outriders
- Recenzja gry Outriders - gdyby Diablo miało spluwy i słabe dialogi
- Outriders – poradnik do gry
- Słabe premiery dobrych gier - 11 debiutów, które poszły źle