autor: Janusz Burda
Opublikowaliśmy wywiad z polskimi autorami gier - LK Avalon
Kontynuując serię wywiadów z polskimi twórcami gier nasz redakcyjny kolega przeprowadził rozmowę z Tomaszem Pazdanem z LK Avalon, której tematem była oczywiście najnowsza produkcja tego zespołu, czyli Schizm: Prawdziwe Wyzwanie.
Kontynuując serię wywiadów z polskimi twórcami gier nasz redakcyjny kolega przeprowadził rozmowę z Tomaszem Pazdanem z LK Avalon, której tematem była oczywiście najnowsza produkcja tego zespołu, czyli Schizm: Prawdziwe Wyzwanie.
W roku 2083 pierwszy statek rozpoznawczy wylądował na planecie Argilus. Odkryto tam opuszczone miasta i fabryki jednak żadnych mieszkańców. Zbudowano ośrodki badawcze, które miały odkryć co stało się z ludnością Argulusa. Wysłany później ziemski statek zaopatrzeniowy Angel nie może nawiązać kontaktu z naukowcami na powierzchni planety. Systemy transportowca odmawiają posłuszeństwa, a załoga musi opuścić pokład schodząc na nieznany ląd. Gracz wciela się w rolę obu członków załogi transportowca, odkrywając fascynujące, przepełnione sekretami i intrygami krajobrazy obcego świata. Bohaterami gry można sterować niezależnie, oddzielnie rozwiązując zagadki, ale w pewnych momentach niezbędne będzie ich współdziałanie.
Publicystyka: Polacy nie gęsi ... czyli wywiad z polskimi autorami gier - LK Avalon