Schizm 2 na silniku LithTecha
Serwis Adventure Gamers poinformował, że otrzymał od polskiej grupy developerskiej Detalion informacje, iż druga część znakomitej gry przygodowej Schizm, będzie wykorzystywała trójwymiarowy silnik graficzny znany z gry No One Lives Forever 2, tj. LithTech Jupiter. Przypominam, że pierwsza część Schizma, podobnie jak seria Myst, wykorzystywała pre-renderowaną grafikę, tu zaś będziemy mieli do czynienia z renderingiem w czasie rzeczywistym – i tu rodzi się pytanie, czy to wyjdzie grze na dobre...?
Serwis Adventure Gamers poinformował, że otrzymał od polskiej grupy developerskiej Detalion informacje, iż druga część znakomitej gry przygodowej Schizm, będzie wykorzystywała trójwymiarowy silnik graficzny znany z gry No One Lives Forever 2, tj. LithTech Jupiter. Przypominam, że pierwsza część Schizma, podobnie jak seria Myst, wykorzystywała pre-renderowaną grafikę, tu zaś będziemy mieli do czynienia z renderingiem w czasie rzeczywistym – i tu rodzi się pytanie, czy to wyjdzie grze na dobre...?
Informacje o produkcji gry Schizm 2 wyciekły około miesiąc temu i w obecnej chwili wiemy jednie, iż Terry Dowling, znany pisarz science fiction, który zajmował się tworzeniem scenariusza do pierwszego Schizma, bierze czynny udział przy pracach nad grą Schizm 2. Akcja tej produkcji osadzona będzie w realiach science fiction (tzw. planetarna przygoda), jednak toczyć się będzie w całkowicie innym świecie niż w części pierwszej, inni będą również główni bohaterowie. Zachodnim wydawcą będzie kanadyjska firma Dreamcatcher Interactive.