autor: Maciej Myrcha
Opóźnienie Gary Grigsby’s World At War
Niestety mamy niezbyt dobrą wiadomość dla fanów oczekujących pojawienia się Gary Grigsby’s World At War. Jak poinformowały firmy Matrix Games oraz 2 by 3 Games, wydanie tej strategii turowej osadzonej w realiach II Wojny Światowej zostało przesunięte z listopada tego roku na luty 2005. Oficjalnym powodem przesunięcia premiery są dodatkowe testy oraz usprawnienia rozgrywki i AI.
Niestety mamy niezbyt dobrą wiadomość dla fanów oczekujących pojawienia się Gary Grigsby’s World At War. Jak poinformowały firmy Matrix Games oraz 2 by 3 Games, wydanie tej strategii turowej osadzonej w realiach II Wojny Światowej zostało przesunięte z listopada tego roku na luty 2005. Oficjalnym powodem przesunięcia premiery są dodatkowe testy oraz usprawnienia rozgrywki i AI.
Pan David Heath, dyrektor operacyjny Matrix Games, oficjalnie przeprosił graczy za zmianę oryginalnej daty wydania, dodając iż ten dodatkowy czas pozwoli programistom z 2 by 3 Games na ulepszenie rozgrywki i końcowe "szlify", których domagali się fani gier strategicznych.
Dzięki Gary Grigsby’s World at War będziemy mogli stworzyć własną wizję historii ludzkości. Nieraz zapewne zastanawialiście się, co byłoby gdyby Alianci przegrali wojnę z Niemcami albo gdyby Japonia pokonała Chiny. Teraz to "gdybanie" można wcielić w życie, i przynajmniej na ekranie komputera prześledzić losy świata, pozostającego pod naszą kontrolą i dominacją.