Nowy Splinter Cell coraz bliżej? Ubisoft rejestruje znak towarowy
Ubisoft zarejestrował kolejny znak towarowy związany z serią Splinter Cell. Być może oznacza to, że firma pracuje nad kolejną odsłoną cyklu.
- Ubisoft zarejestrował znak towarowy Splinter Cell.
- Dotyczy on szeroko pojętych usług rozrywkowych.
- Być może odnosi się do kolejnej odsłony cyklu.
W ostatnim czasie w sieci pojawia się coraz więcej doniesień dotyczących serii Splinter Cell. Pierwsze informacje na temat rzekomych prac nad kolejną odsłoną cyklu pojawiły się w Internecie jeszcze w październiku. Niedawno Tom Henderson zdradził zaś, że gra ta ma być produkcją osadzoną w otwartym świecie, podobnym do lokacji znanych z serii Assassin’s Creed lub Halo Infinite.
Nadal nie wiemy, czy doniesienia te są prawdziwe, lecz oczywistym jest, że Ubisoft wyraził ponowne zainteresowanie tą marką. Francuska firma zarejestrowała bowiem kolejny znak towarowy Splinter Cell. Dotyczy on usług rozrywkowych. Kategoria ta odnosi się do szerokiej gamy produktów. Wśród nich znajdziemy oczywiście gry komputerowe, ale również programy telewizyjne, filmy i seriale, wydarzenia e-sportowe, a nawet transmisje przedstawień teatralnych.
Ostatecznie rejestracja tego znaku ten nie musi oznaczać rychłej zapowiedzi kolejnej odsłony cyklu. Możliwe, że dotyczy on pobocznych projektów, takich jak chociażby animacji tworzonej przez Dereka Kolstada dla platformy Netflix. Są to jednak tylko spekulacje. Na ten moment stwierdzić można jedynie, że Ubisoft ewidentnie zamierza dalej rozwijać tę markę.