Nowy fragment rozgrywki z gry BattleTech
Studio Harebrained Schemes w trakcie konferencji PC Gaming Show na targach E3 zaprezentowało fragment rozgrywki z kampanii dla pojedynczego gracza w grze BattleTech, która ma zadebiutować jeszcze w tym roku.
Taktyczna gra turowa BattleTech, osadzona w uniwersum MechWarrior, zaliczyła ostatnio kilkutygodniowy poślizg, jednak jej twórcy – w tym projektant MechWarrior: The BattleTech Role Playing Game z 1986 roku Jordan Weisman – pojawili się na targach E3, by zapewnić fanów, że nie mają powodów do obaw o stan produkcji. Podczas konferencji PC Gaming Show, poświęconej interaktywnej rozrywce na komputerach osobistych, studio Harebrained Schemes zaprezentowało kilkuminutowy fragment rozgrywki i opowiedziało trochę na temat swojego projektu, który ma mieć swoją premierę jeszcze w tym roku.
W BattleTech otrzymamy trzy tryby rozgrywki: potyczkę jedno- lub wieloosobową oraz kampanię najemnika. W trakcie tej ostatniej pomożemy w doprowadzeniu do końca krwawej wojny domowej. Dużą rolę w trakcie rozgrywki będzie miało zarządzanie naszym statkiem, za pośrednictwem którego nie tylko znajdziemy i przyjmiemy nowe zlecenia, ale i ulepszymy lub naprawimy swojego mecha, a także rozporządzimy naszą załogą. W trakcie walki ważne stanie się przemyślane korzystanie z otoczenia, np. dla zdobycia dodatkowej osłony, a także rozsądne atakowanie przeciwnika. Jeśli bowiem zechcemy wyciągnąć jakiś element z wyposażenia pokonanego wroga, będziemy musieli uważać, by nie zniszczyć go w trakcie starcia. Mechy mają być bardzo rozbudowane i stan każdej części naszego pancerza może okazać się kluczowy w pojedynku – tym bardziej, że poza wymianą ognia na dystans pojawi się także walka wręcz.