Nowe wieści o Prey 2
Prace nad kontynuacją gry Prey zostały oficjalnie potwierdzone na stronach firmy Radar Group, będącej swoistym inkubatorem dla nowych pomysłów wykorzystywanych później w branży gier video, filmie lub telewizji.
Prace nad kontynuacją gry Prey zostały oficjalnie potwierdzone na stronach firmy Radar Group, będącej swoistym inkubatorem dla nowych pomysłów wykorzystywanych później w branży gier video, filmie lub telewizji.
Na stronie pojawiły się również niewielkie rysunki koncepcyjne oraz krótki opis fabuły: „Tym razem, samotny i wrobiony w zniknięcie swojej rodziny Tommy ucieka z nie chcącej go Ziemi w przyszłość, która bez niego się nie wydarzy.” Na stronach Radar Group można było również znaleźć listę kilku innych tytułów: m.in. Incarnate i Earth No More. Niestety, wkrótce po tym, jak internautom udało się znaleźć powyższe informacje, ze strony pozostało jedynie samo logo oraz możliwość wysłania maila do firmy.
Przypomnijmy, że pierwsze wieści na temat Prey 2 pojawiły się przed niemal półtora rokiem, kiedy Scott Miller z 3D Realms wspomniał o tym w wywiadzie udzielonym serwisowi Next Generation. Prawie pół roku później kolejne informacje o planowanych nowościach (ulepszona inteligencja S.I. i lepsze wykorzystanie systemu portali) zaprezentowali szefowie Human Head Studios, czyli producenci serii.
Wspomniany wyżej Earth No More również znajduje się w trakcie produkcji, a pieczę na nią trzyma fińskie studio Recoil Games, firma założona przez byłego pracownika Remedy Entertainment (Max Payne), Samuli Syvahuoko. Jest to taktyczna gra akcji, w której wydarzenia obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Docelowymi platformami są konsole PlayStation 3 i Xbox 360. Więcej informacji na temat fabuły znajdziecie w naszej Encyklopedii.
Radar Group zajmuje się tworzeniem, przechowywaniem i produkcją, tzw. własności intelektualnej mającej szansę na przyszłe powodzenie na rynku rozrywki. Założycielem firmy i zarazem głównym prezesem jest Scott Miller, autor sukcesów takich gier, jak Raptor, Terminal Velocity, czy Commander Keen. W 1987 roku stworzył studio Apogee Software, przemianowane później na 3D Realms. Jest jednym z ojców serii Duke Nukem.