Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 lutego 2025, 10:42

autor: Adrian Werner

Nowe samochodowe RPG czaruje klimatem lat 2000. i letnią, młodzieńczą wolnością. Pełne nostalgii Keep Driving zalicza rewelacyjną premierę na Steam

Premiera samochodowego RPG Keep Driving okazała się sporym sukcesem. Gra zbiera bardzo dobre recenzje na Steamie.

Źródło fot. YCJY Games.
i

W tym tygodniu wszystkie premiery na Steamie przysłoniło wydanie Kingdom Come: Deliverance 2. W cieniu tego przeboju zadebiutowało jednak również Keep Driving i szkoda byłoby, gdyby tytuł ten został przeoczony. To RPG wzbogacone elementami strategii o zarządzaniu zasobami, które opowiada o podróżowaniu samochodem przez Stany Zjednoczone, okazało się bowiem prawdziwą perełką.

  1. Keep Driving ukazało się 6 lutego, wyłącznie na PC. Grę można kupić na Steamie za 82,99 zł.
  2. Produkcja została przyjęta bardzo ciepło – na Steamie ma 96% pozytywnych recenzji. Gracze chwalą klimat, pixelartową grafikę, ciekawą historię oraz mocno nietypowe podejście do gatunku RPG.
  3. Gra osiąga również dobre wyniki aktywności. Wczorajszy rekord wyniósł 853 osoby bawiace się równocześnie, co jak na tak małą produkcję indie jest imponującą liczbą.

Twórcy gry poinformowali również o jej planach rozwoju. Zamierzają dodać obsługę padów oraz dodatkowe wersje językowa (obecnie produkcja dostępna jest tylko po angielsku). Mają również pomysły na nowe funkcje, ale nie są na razie gotowi zdradzić żadnych konkretów.

  1. Keep Driving na Steamie

Na koniec warto wspomnieć o wymaganiach sprzętowych gry. Autorzy podają tylko minimalną konfigurację, bo to pixelartowa produkcja 2D i nie ma tutaj możliwości podbicia ustawień graficznych na wyższe.

Keep Driving – minimalne wymagania sprzętowe na PC

  1. Procesor: Intel Core i3-3220 CPU (3.30 GHz)
  2. Karta graficzna: Intel HD Graphics
  3. Pamięć RAM: 8 GB
  4. Miejsce na dysku: 3 GB
  5. System operacyjny: Windows 10 (64-bit)

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej