Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 listopada 2024, 12:59

autor: Adrian Werner

Nieoficjalny remaster VC na silniku GTA 4 o krok od premiery. „Vice City Nextgen Edition jest już ukończona w 95%”

Autorzy modyfikacji GTA Vice City Nextgen Edition, powstającej na silniku Grand Theft Auto 4, wypuścili nowy zwiastun projektu i poinformowali, że prace nad nim wkrótce dobiegną końca.

Źródło fot. Rockstar
i

Studio Revolution Team wypuściło nowy zwiastun GTA Vice City Nextgen Edition, czyli modyfikacji mającej pełnić rolę nieoficjalnego remastera kultowej produkcji studia Rockstar Games z 2002/2003 roku. Materiał koncentruje się na zaprezentowaniu fabuły.

Twórcy pochwali się również, że prace nad projektem dobiegają końca. Moderzy zdradzili, że GTA Vice City Nextgen Edition zostało ukończone w 95% i obecnie modyfikacja znajduje się w fazie finalnych testów.

Revolution Team zaplanowało premierę na grudzień tego roku, ale zespół ostrzega, że w zależności od przebiegu testów modyfikacja może zaliczyć opóźnienie. Jeśli tak się stanie, to poślizg nie będzie jednak duży – w najgorszym wypadku debiut modyfikacji zostanie przełożony na styczeń 2025 r.

Należy tutaj podkreślić, że mod odtwarza oryginalne Grand Thef Auto: Vice City na silniku GTA 4, a nie wydanego trzy lata temu Grand Theft Auto: Vice City – The Definitive Edition. Ta ostatnia produkcja przez długi czas pozostawiała wiele do życzenia, głównie z powodu kiepskiej grafiki, która straciła dużą część klimatu pierwowzoru, ale dwa tygodnie temu studio Rockstar Games wreszcie to zmieniło za pomocą ogromnej aktualizacji. Ciekawi więc nas, jak GTA Vice City Nextgen Edition wypadnie w starciu z najnowszą wersją oficjalnego remastera.

  1. Najlepsze odsłony serii GTA – wybór redakcji GRYOnline.pl

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej