autor: Radosław Grabowski
Niemcy nie chcą nowej polskiej gry
Za trzy miesiące minie dokładnie dziesięć lat od momentu komercyjnego debiutu pamiętnej polskiej strategii czasu rzeczywistego, nazwanej Polanie. Sequel (znany również pod tytułem KnightShift) tego słynnego produktu ukazał się w 2003 roku i oczywiście został przez nas zrecenzowany, otrzymując zarazem Rekomendację GRY-OnLine. Niestety wygląda na to, że seria nie będzie dalej rozwijana.
Za trzy miesiące minie dokładnie dziesięć lat od momentu komercyjnego debiutu pamiętnej polskiej strategii czasu rzeczywistego, nazwanej Polanie. Sequel (znany również pod tytułem KnightShift) tego słynnego produktu ukazał się w 2003 roku i oczywiście został przez nas zrecenzowany, otrzymując zarazem Rekomendację GRY-OnLine. Niestety wygląda na to, że seria nie będzie dalej rozwijana.
Bowiem niemiecka firma Zuxxez usunęła właśnie ze swojego planu wydawniczego grę o nazwie KnightShift 2: Curse of Souls (już nie RTS, lecz cRPG), czyli kolejne dzieło rodzimego zespołu developerskiego Reality Pump. Nasi zachodni sąsiedzi twierdzą, iż ich zainteresowanie skupia się teraz na zupełnie innym przedsięwzięciu elektroniczno-rozrywkowym.