Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość Pliki do gier 19 sierpnia 2021, 14:16

autor: Adrian Werner

NFS Heat z modem Unite jest piękny i bardziej „miodny”

Mod UNITE Heat otrzymał wersję 3.1. To potężny projekt ulepszający zarówno grafikę, jak i rozgrywkę w grze wyścigowej Need for Speed: Heat.

Ukazała się nowa wersja projektu UNITE Heat, czyli najważniejszego moda do Need for Speed: Heat. Aktualizacja nosi numer 3.1 i koncentruje się na poprawieniu błędów (zarówno w modyfikacji, jak i samej grze) oraz ulepszeniu oprawy graficznej i muzycznej.

Need for Speed: Heat okazał się dosyć średnią pozycją, która nie spełniła wszystkich pokładanych w niej nadziei. Fani zakasali więc rękawy i rozpoczęli ulepszanie tej gry. UNITE Heat to paczka najważniejszych modyfikacji, która nie tylko czyni produkcję ładniejszą, ale przede wszystkim znacznie lepszą pod względem rozgrywki.

UNITE Heat ulepsza system oświetlenia i usuwa brzydkie filtry, rozmywające obraz i dokładające efekt ziarna. Mocno poprawiono także efekty dźwiękowe.

Mod rozszerza także system modyfikowania aut, nie tylko rozszerzając nasze możliwości, ale także czyniąc go bardziej realistycznym. Duże zmiany zaszły także w pościgach. Policja ma znacznie skuteczniejsze AI i zwłaszcza na wyższych poziomach zagrożenia ucieczka wymaga sporych umiejętności.

UNITE Heat gruntownie przerabia także mechanikę jazdy. O ile podstawowa wersja gry to czyste arcade, tak z modem przeobraża się w coś pomiędzy zręcznościówką a symulacją. Jeśli graliście w Need for Speed: ProStreet lub Forza Horizon to tutaj znajdziecie coś podobnego.

W sumie z modem UNITE Heat gra Need for Speed: Heat staje się znacznie lepszą produkcją, godnie kontynuującą tradycje serii. Modyfikacja jest tym bardziej ważna, że firma EA już w zeszłym roku zakończyła rozwój gry, a na kolejną odsłonę cyklu poczekamy co najmniej do 2022 r.

  1. UNITE Heat – pobierz mod z FTP (autorzy pozwalają na tworzenie mirrorów)
  2. Profil projektu w serwisie Nexus

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej