NBA 2K13 na PC - porównanie ustawień graficznych
Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmiku dającego wyobrażenie o różnicach graficznych pomiędzy minimalnymi i maksymalnymi ustawieniami wizualnymi w grze NBA 2K13 na PC.
Dzisiaj ma miejsce w Polsce premiera gry NBA 2K13, kolejnej części niezwykle zasłużonej serii. W związku z tym, że tytuł dostępny jest także na komputerach PC, postanowiliśmy przygotować filmik, w którym porównujemy minimalne i maksymalne ustawienia graficzne wraz z podaną konfiguracją sprzętową, na której była uruchamiana gra. Mamy nadzieję, że to pomoże Wam w podjęciu decyzji o ewentualnym zakupie dzieła 2K.
Różnica pomiędzy minimalnymi a maksymalnymi ustawieniami graficznymi widoczna jest przede wszystkim poza samym boiskiem. Przy minimum publiczności jest mniej, zaś same postacie są dwuwymiarowymi spritami w niezbyt wysokiej rozdzielczości. Ponadto wyłączona opcja Sideline Characters powoduje, że wzdłuż krawędzi boiska brak jest chociażby ławek rezerwowych.
Opcja Floor Reflection sprawia, że od boiska odbijają się źródła światła, dzięki czemu wygląda ono naturalniej i bardziej "telewizyjnie". Depth of Field odpowiada za ogniskową kamery i sprawia, że obiekty na pierwszym planie są lepiej i ładniej wyodrębniane z tła.
Ustawienia minimum | Ustawienia maksimum | |
Rozdzielczość | 1920x1080 | 1920x1080 |
VSync | Off | On |
Anti-Aliasing (MSAA) | Off | 8x |
Player | Low | High |
Crowd Detail | Low | High |
Sideline Characters | Off | On |
Texture Quality | Low | High |
Depth of Field | Off | On |
Floor Reflection | Off | On |
Konfiguracja sprzętowa wykorzystana do nagrania filmu:
Procesor: Intel Core i5-2500 3.30 GHz
Płyta główna: MSI P67A-GD55 (B3)
Karta graficzna: HIS ATI Radeon HD 5850 1024 MB
Pamięć RAM: 8GB
System operacyjny: Windows 7 64bit