Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 kwietnia 2009, 18:50

autor: Piotr Doroń

Multiplayerowe demo Bionic Commando jeszcze w tym miesiącu

Jeszcze w tym miesiącu w ofercie Rynku Xbox Live zadebiutuje demo gry akcji Bionic Commando, będącej nowoczesną przeróbką hitu z lat osiemdziesiątych. Umożliwi nam ono przetestowanie trybu rozgrywki sieciowej, którego rozbudowana wersja pojawi się w pełnej odsłonie dzieła studia GRIN.

Jeszcze w tym miesiącu w ofercie Rynku Xbox Live zadebiutuje demo gry akcji Bionic Commando, będącej nowoczesną przeróbką hitu z lat osiemdziesiątych. Umożliwi nam ono przetestowanie trybu rozgrywki sieciowej, którego rozbudowana wersja pojawi się w pełnej odsłonie dzieła studia GRIN.

Multiplayerowe demo Bionic Commando jeszcze w tym miesiącu - ilustracja #1
Multiplayerowe demo Bionic Commando jeszcze w tym miesiącu - ilustracja #2

Z informacji podanych przez Capcom wynika, że w ramach demonstracji zawarta zostanie jedna mapa (Vertigo – możecie ją podziwiać na zrzutach ekranowych) oraz opcja Deathmatch dla maksymalnie ośmiu graczy. Japoński producent nie wspomniał nic o ewentualnych wersjach dla posiadaczy konsoli PlayStation 3 i właścicieli komputerów osobistych. O ile w tym drugim przypadku jest to proste do wytłumaczenia (debiut pełnej gry nastąpi kilka tygodni po premierze edycji konsolowych), o tyle pominięcie PS3 wydaje się być trochę podejrzane. Możliwe jednak, że wytłumaczeniem jest fakt, że demo na Xboksa 360 wyjdzie po prostu wcześniej.

Konsolowe odsłony Bionic Commando zadebiutują na światowym rynku 19 maja. Trzy dni później trafią również do Europy. Wersja pecetowa ukaże się w sprzedaży najprawdopodobniej w czerwcu. W pełnej wersji dzieła GRIN opcja multiplayer składać się będzie z dwóch trybów rozgrywki – Deathmatch (w wydaniu solowym i drużynowym) i Capture the Flag – oraz szesnastu zróżnicowanych map. Ponadto autorzy oddadzą do naszej dyspozycji opcję dla pojedynczego gracza, w której wcielimy się w tytułowego bionicznego komandosa, którego cechą charakterystyczną jest wyjątkowe, mechaniczne ramię.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej