Monster Hunter World - galeria, multiplayer i świnia w premierowym patchu
Firma Capcom ujawniła szczegóły premierowej aktualizacji gry Monster Hunter World. Znajdziemy w niej dostęp do funkcji sieciowych, tryb Galerii oraz świnię (sztuk jeden).
Wczoraj zakończyły się ostatnie beta-testy Monster Hunter World przed konsolową premierą 26 stycznia (na PC dopiero jesienią). Tytuł zrecenzowano już w ostatnim numerze czasopisma Famitsu, w którym przyznano mu notę 39/40. Zanim jednak posiadacze PlayStation 4 i Xboksa One ruszą na łowy, będą musieli nieco odczekać. Firma Capcom zapowiedziała premierowy patch dla gry oznaczony numerem 1.01, który umożliwi dostęp do darmowych DLC oraz funkcje sieciowe, w tym multiplayer i specjalne zadania. Łatka będzie ważyć dość sporo, ale na szczęście nie tyle, co niektóre debiutanckie aktualizacje. Chętni na polowanie za znajomymi będą musieli pobrać 815 MB (dla porównania – pudełkowe Assassin’s Creed Origins otrzymało 1,3 GB poprawek na premierę, a Call of Duty: WWII przywitało graczy aż 9 GB danych w pierwszym patchu).
Oprócz wsparcia gry wieloosobowej i dodatków Monster Hunter World otrzyma obsługę języków regionalnych, w tym polskiego (napisy). Pojawi się także Galeria, w której obejrzymy wszystkie odblokowane filmiki z gry oraz własne zrzuty ekranu, a na targ w Asterze (centralnej lokacji w świecie gry) zawita Poogie – świnka będąca jedną z maskotek serii. Jeśli odpowiednio zajmiemy się zwierzakiem, przywiąże się do nas i pozwoli się nieść po mieście, po drodze znajdując dla nas ukryte przedmioty. Reszta to poprawki przeróżnych błędów, ale nie sprecyzowano, o jakie problemy chodzi.