Milion gier z logo Need For Speed i EA Polska w rękach graczy
Koncern Electronic Arts poinformował, że Polacy zakupili ponad milion egzemplarzy gier z serii Need for Speed, wprowadzonych do sprzedaży przez polski oddział firmy (począwszy od Need for Speed: Underground).
Koncern Electronic Arts poinformował, że Polacy zakupili ponad milion egzemplarzy gier z serii Need for Speed, wprowadzonych do sprzedaży przez polski oddział firmy (począwszy od Need for Speed: Underground).
W ramach podziękowania dla fanów wyścigowego cyklu, wydawca uruchomił za pośrednictwem serwisu dystrybucji cyfrowej EA Store promocję cenową (-40%), którą objął niemal wszystkie wydane dotychczas NFS-y (pominięto jedynie sieciowe Need for Speed World oraz zamówienia przedpremierowe na Shift 2: Unleashed).
Przypominamy, że seria Need for Speed została zapoczątkowana w 1994 roku. Wówczas to na rynek trafiła pierwsza odsłona w wersji na konsolę Panasonic 3DO. Rok później produkcja doczekała się konwersji na PC, PlayStation oraz Sega Saturn. Do tej pory na rynku pojawiło się szesnaście odsłon cyklu. Najnowsza, Shift 2: Unleashed na PC, X360 i PS3, zadebiutuje na europejskim rynku 1 kwietnia.