Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 października 2005, 10:26

Midway pracuje nad kolejną odsłoną Spy Hunter

Dwayne „The Rock” Johnson jest nie tylko zaangażowany w film Doom (premiera w przyszły piątek), ale również w obraz Johna Woo o nazwie Spy Hunter, który jak powszechnie wiadomo, tworzony jest na podstawie gry pod tym samym tytułem. Według byłego zapaśnika, koncern Midway pracuje już nad kolejną odsłoną programu, przeznaczoną na konsole obecnej generacji.

Dwayne „The Rock” Johnson jest nie tylko zaangażowany w film Doom (premiera w przyszły piątek), ale również w obraz Johna Woo o nazwie Spy Hunter, który jak powszechnie wiadomo, tworzony jest na podstawie gry pod tym samym tytułem. Według byłego zapaśnika, koncern Midway pracuje już nad kolejną odsłoną programu, przeznaczoną na konsole obecnej generacji.

Scenariusz nowej gry (oznaczonej cyfrą „3”) będzie ściśle związany z fabułą filmu, który na ekrany kin trafi w 2007 roku. Johnson nie udzielił żadnych innych informacji poza tym, że pozwoli ona wreszcie wysiąść z samochodu – w poprzednich odsłonach cyklu nie było to możliwe. Mimo, że koncern Midway oficjalnie nie zapowiedział jeszcze prac nad nowym programem, oświadczenie aktora wydaje się wielce prawdopodobne. Producenci już w 2003 roku wspominali o planach stworzenia filmu oraz równolegle towarzyszącej mu gry, ale z ówczesnych deklaracji nic nie wynikło.

Głównym bohaterem filmu jest Alec Sects, niegdysiejszy pilot amerykańskich sił powietrznych, które zostaje powołany do służby w agencji rządowej o nazwie International Espionage Services (IES). Kierując eksperymentalnym samochodem G-6155 Interceptor, uzbrojonym w dużą ilość broni i gadżetów (możliwość zmiany pojazdu w łódkę lub motocykl), Sects stanie do konfrontacji z Daemonem Curry, przywódcą przestępczej organizacji NOSTRA International, która planuje przejąć władzę nad światem. Oczywiście, bandyci dysponują własnymi, naszpikowanymi futurystycznym sprzętem samochodami, co zaowocuje efektownymi pojedynkami na ulicach dużych miast jak i poza jego granicami.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej